Musikvideo

Fick ju tips förut att jag borde lägga in bilder och videos på min blogg, till exempel video på dom låtar jag rekomenderar.
Nu när jag precis tjatat så mycket om turkar kom jag precis på att jag nyligen börjat lyssna på en gammal låt vid namn Dudu, med den turkiske sångaren Tarkan. Fastnade för låten för cirka 4 år sen när jag var i turkiet på semester, och jag kom att tänka på den så jag laddade ner den igen.
Tyvärr vet jag inte hur man får in youtube-videon direkt i min blogg (någon får gärna berätta hur man gör) så ni får nöja er med länken sålänge.

http://www.youtube.com/watch?v=EF5IbmDoK9U

Själv tyckte jag inte att videon var så bra, men lyssna gärna på minst halva låten innan ni stänger ner, för jag känner på mig att rätt få av dom som kollar på den kommer tycka om låten. Jag tycker i alla fall att den är rätt svängig och fin, även om jag inte förstår ett ord av vad han säger.

Juste, turkarna imponerade som fan i fotbolls-EM, bara så ni vet.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: rebecka

nämen titta! du följde mitt råd. Om du vill få in videon så kopierar du koden som står efter "Embed:"

sedan när du skriver ett inlägg står det ju "ändra textredigerare" klicka där och klistra in koden!

svårare än så äre inte;)

2008-07-04 @ 03:09:19
Postat av: Oerfaren

Klart jag följer ditt råd, alltid trevlig med braiga tips :)

Det enda som fattas är att du säger vem du är ^^

Tack för hjälpen :)

2008-07-04 @ 11:43:18
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0