Skön dag

Jorå en skön dag var det allt. Jag är jättetrött så jag ska sammanfatta dagen.
Vaknade av att Carro ringde och var jättepigg som jag tror att jag nämnt i ett tidigare inlägg. En frukost på altanen och solande i cirka 2 timmar. Efter det kom Jocke och Chris förbi. Packade snabbt väskan och så drog vi till gömmarn där även Max mötte upp oss. Chill, sol och bad där, sen fik vid cafét vid källbrink. Alla drog hem till sig och åt, sen drog vi alla till Viktor och chillade där.
Jag kom hem för typ en halvtimme sen, alltså 20 minuter för sent, och då stod mamma såklart klarvaken och väntade på mig.
Luktade en aning alkohol efter ett ynka tequila race och mamma lackade såklart. Kommer antagligen inte få gå ut på ett tag men aja, fotboll får jag nog lira, får vi hoppas.

Hos Viktor satt vi mest och snackade strunt, mycket om Peace&Love festivalen som dom hade varit på, och det blev en jävla massa skratt.

Många som ringde mig och ville typ hitta fest men så blev det inte. En kompis ringde och sa att det var bad imorgon, men med tanke på att han var rätt packad så vet jag inte om jag vågar lita på det han sa.

Nu varken orkar jag eller vill skriva mer, fast har faktiskt inte så mycket mer att skriva om. Det betyder alltså godnatt.
Imorgon ska jag försöka planera lite, eftersom jag har mycket att fixa den kommande veckan. Får se hur det kommer gå med tanke på all skäll jag kommer få av mamma.

Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0