Stan och träning

Vaknade alldeles för tidigt idag, alltså klockan 10.30. Dock så låg jag kvar till 11, men ändå, jag frös som fan och det var ren smärta. Varför gick jag då upp så tidigt? Jo för jag skulle till stan och shoppa lite med min "själsfrände". Det var väldigt trevligt måste jag säga. Köpte ett par Diesel-jeans och en Fred Perry tröja, kollade annat också men resten ska jag ta imorgon när jag åker in till stan med Joakim.
Fika blev det också, det det blev en hel del djupa diskussioner och berättelser, men så var det nästan hela tiden.
Tyvärr så var jag tvungen att dra vid 5 för jag skulle hem och äta och byta om inför den första träningen på ett par veckor. Dags att komma igång inför Gothia kanske?
Det var rätt skön träning, inte allt för jobbig men jag va så taggad så jag sprang rätt mycket faktiskt.
Synd att vi bara tränar 2 gånger innan cupen. Och ännu mer synd att alla i vårt lag kritiserar varandra hela tiden, en aning jobbigt måste jag erkänna.

Efter träningen har jag duschat, ätit och suttit o kollat på "So you think you can dance". Rätt bra faktiskt, i brist på annat att göra. Sen har jag även suttit och sökt jobb på El-Giganten. Inte för att jag kommer få något jobb, men försöka går ju alltid.

Imorgon ska jag som sagt in till stan med Joakim. Vi ska shoppa lite, t-shirt/piké och fotbollsskor för min del, får se om han ska köper något. Sen ska vi antagligen äta också. Kommer säkert bli en del emotionaltalk, vilket också är rätt mysigt.
Senare på eftermiddagen ska jag åka iväg med mamma och äntligen köpa en digitalkamera. Fyfan vad skönt det ska bli.

På fredag kväll ska jag antagligen åka med mor bror och syster ner till Linköping. Egentligen har min morbror bjudit in oss över helgen men jag åker mest för att spendera lite tid med min älskade Vanilla, och såklart äta världens godaste kebab och glass.
Vi kommer hem tidigt på söndag morgon för att jag ska hinna till Gothia-tåget. Får hoppas att det inte händer något på vägen hem så att jag missar tåget.
Detta innebär att jag måste fixa allting till Gothia på fredag innan vi åker. Jag måste köpa allt jag ska ha med mig, tvätta kläder, packa, klippa mig. Fan asså det kommer bli rätt stressigt, men så blir det när man saknar sin Vanilla Bear!

Min hårddisk kämpar på förresten. Får hoppas den klarar sig tills jag åker till Gothia i alla fall.

Idag har jag kommit fram till att jag hatar falska människor så sjukt mycket.
Har även kommit fram till att jag längtar som fan till Gothia, och det kommer bli askul.
Förresten, har fortfarande inte fått några tips på låtar eller bus till Gothia. DÅLIGT AV ER MÅSTE JAG SÄGA! SKÄMS!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Joey som börjar alldeles strax, sen lär jag ju somna, så nästan i rätt tid blir det ikväll.

Domani, Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0