Stan+fotboll

Började dagen med att bli väckt av bror min en halvtimme innan vi skulle ta bussen till huddinge centrum för att åka in till stan. Låg kvar i sängen i typ 10 minuter, sen fick jag skynda mig massor.
Vi drog och åt nästan direkt, tog en ciabatta, caffelatte och muffins till efterrätt, men det är ju faktiskt ett måste med muffins när man drar till Muffin Bakery eller hur?
Efter det blev det en jävla massa klädtittande och provande. Hittade ett par snygga Dieseljeans som jag kanske ska köpa i veckan. Hittade även en Fred Perry tröja som satt jävligt snyggt, dyr som fan men tror jag ska köpa den också. Sen ska jag nog köpa en piké också, kanske ett par fotbollsskor, och om jag hittar nåt mer som sitter fint köper jag nog det också.
Efter att vi varit i stan åkte vi hem, jag åt lite snabbt och sen drog jag till IP där några av polarna redan varit ett tag. Slutade med att vi lirade match mot några som va där. Vi va jätteoseriösa men vann ändå. Då ringde dom typ 3 av sina kompisar som lirar i pojkallsvenskan , 92or asså. Då blev det allt lite svårare för oss. Vi va fortfarande lika oseriösa även fast dom typ utklassade oss.
När vi lirat klart skulle dom dra, och precis när dom skulle åka iväg på sina cyklar och mopeder så kom jag på att min boll låg där dom packat sina grejer. Sprang dit för att fråga om dom sett sen, och då märkte jag att en kille försökt ta den. Jävla fittunge asså. Han cyklade iväg, men som tur var så var några av dom andra killarna schyssta och åka iväg och hämtade den. Jävligt schysst måste jag säga. Bollen är min käraste ägodel.

Sen jag kom hem har jag mest suttit och snackat med folk. Mycket med Vanilla Bear, you know who you are. Fyfan vad jag börjar sakna asså, massor saker, men förhoppningsvis kan man få åka iväg ett tag och ha kul.
Ska försöka åka iväg till Linköping på lördag en snabbis, men får se om det går

Imorgon ska jag lämna in mina mynt och lägga in allt på kontot. Det är alltså cirka 2800 kronor som jag har samlat i mynt, men jag tror att jag ska spara lite av det, mamma ska trots allt betala jeansen åt mig, tihi.
Förresten så ska jag och mamma åka iväg imorgon och förhoppningsvis få tag på en luftmadrass till Gothia. Dessutom ska vi kolla på digitalkameror, och förhoppningsvis får jag en inom några dagar, weeii!

Återstår att se vad som händer på kvällen imorgon. Om det är hyffsat väder antar jag att det blir fotboll igen.
Jag tänkte faktiskt gå och lägga mig klockan två inatt, men skrev en kompis och sa att vi skulle köra Sanning&konka på msn, så det är därför jag sitter 20 över 3 och skriver det här inlägget. Ska faktiskt gå och lägga mig alldeles strax.

Juuuuuuuuuuste! Min kära själsfrände är tillbaka från Arvikafestivalen. Smsade lite med henne för ett tag sen men jag antar att hon slocknade för helt plötsligt slutade hon svara och hon förmodligen inte fått så hemskt mycket sömn dom senaste dagarna. Får bara hoppas att hon inte dissade och hör av sig imorgon.

Juuuuuuuuuuste! Jag hittade ett såntdär halsband som jag efterlyste igår. Den var inte lika snygg som den jag hade köpt i Barcelona, men den får duga, ser helt okej ut faktiskt:



Okej nu ska jag sova på riktigt, annars kommer jag verkligen inte orkar någonting imorgon.
Ska lägga mig i sängen och sakna massa saker först bara.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: vanilla

tänk att man blir nämnd på bloggen asså. Inga ord brownbear, inga ord. <3

2008-07-08 @ 02:24:16
Postat av: Oerfaren

Du vet att du är mitt allt!

2008-07-08 @ 02:29:30
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0