Tidigt!

Jag vaknade för typ en halvtimme sen. "WOW!!" tänker nog dom flesta, "Vad duktig han har blivit!". Men lugna ner er gott folk, det var nämligen så att Carro ringde mig, och med min ringsignal så kan man inte göra annat än att vakna. Inte nog med att hon bara ringde och väckte mig, utan hon var även jättesupermegapigg och babblade på även fast jag bara grymtade. Men det var ju det här jag strävade efter, att vakna tidigare, så jag ska nog inte klaga. Verkar vara skitfint väder ute förresten, får försöka göra nåt bra av det, men nu ska jag gå ner och fixa frukost.

Förresten så kan jag numera lägga in videon jag rekommenderade igår;





Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Carro

jadu du lät jävligt trött men förhoppningsvis fixade mitt babblande så du blev liite piggare iaf :D ut i solen med dig nu bobi!

2008-07-04 @ 11:54:51
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0