Värme och malaysier

Det är typ äääääckligt varmt ute. Vaknade för typ en timme sen, gick ut och jag fick en fet jävla käftsmäll av värmen. Nu har jag ätit frukost och suttit lite här, så när jag skrivit klart detta ska jag ut och njuta av vädret.

Jag kom på en annan sak som jag måste berätta om. Jag och några andra hade varit och åkt kanonen, och sen skulle vi möta upp Jocke och ett par till. Dom sa åt oss att möta dom på ett ställe i liseberg, och när vi kommer dit slås vi av chocken att jocke sitter mellan 4 killar från malaysia och typ försöker ragga på tjejer. Heeeelt sjukt asså. Dom satt och stampade i takt i marken, och sa sen i kör; "Guzzaaaaaaarrrrr", som då Jocke hade lärt dom att säga.



Det slutade med att hela deras lag kom dit och skulle va med på kort innan dom skulle dra. Notera att typ varannan kille har en stor toblerone... xD


Nu ska jag ut, ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0