Avslutningskvällen + gårdagen

Avslutningskvällen började som så att efter att jag ätit middag hemma efter att ha varit i gömmaren så drog jag till Andreas. Hans tjej var också där. Vi ställde iordning på altanen och satt o snackade en stund. Sen när allt folk precis skulle komma bestämde jag mig för att dra till långsjön en stund, så jag blev upphämtad på moppen av Max. När vi kom dit hoppade alla jag kände på mig och kramade mig, lite glad blir man allt.
De måste ha varit typ 150-200 pers där vid långsjön. Många bekanta. Jag hängde mest och snackade med massor folk och sprang runt lite då och då. Jag och Joakim körde en väldigt rolig grej också, tihi.
När klockan var runt 12 blev det bråk där och polisen kom, så vi bestämde oss för att gå till Adde igen, jag och några andra alltså. När vi kom dit var det typ 10-15 pers där redan, och det var väldigt bra stämning, så jag tillbringade resten av kvällen där. Sen när alla hade dragit skulle jag och andreas när och kolla på porr, men då lyckades jag tydligen somna sittandes i en fåtölj, och där satt jag sovandes i 6 timmar.

Dagen efter, alltså igår, vaknade jag upp hos Adde och va där ett tag. Han lagade mat och sen blev jag upphämtad av min familj för vi skulle tydligen ut till skärgården och va där hela dagen, så vi kom hem därifrån ungefär klockan 6. När vi kommit hem drog brorsan och köpte pizza till alla, och sen bar det av till Adde igen. Chillkrök där med några människor och sen träffade jag bara några andra vänner resten av kvällen.

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, jag är så sjuuukt trött, och uttråkad. Finns fan ingenting att göra.
Men snart ska jag iväg till Max och titta på EM hela kvällen, kommer bli najs. Får se vad som händer senare. Hör av er om ni vill hitta på någonting, finns på mobilen.

Jag måste tyvärr också berätta att jag är så sjukt jävla trött på falska människor. Har fått höra en del den senaste tiden och jag börjar tröttna rejält. Önskar bara jag kunde vara starkare så jag kunde skälla ut dom idioterna så att dom lär sig hur man ska beté sig.
Är deppig också för jag har inte tränat på ett tag, men jag måste verkligen vila min ljumske för den är helt förstörd. Får försöka hålla igen med onyttiga saker under tiden.
Är deppig för jag har ont i halsen också. Som jag sagt tidigare så kan små saker göra att jag blir på jättedåligt humör, men det är trots allt sommarlov och det är även fotbolls-EM från och med ikväll. Hänger även med polare hela dagarna så ska fan inte klaga. hittils har sommaren varit underbar.

Vill ni se bilder från avslutningsdagen får ni spana in min Facebook
Vi hörs sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0