Bättre dag än vanligt

Idag försökte jag vakna lite tidigare än vanligt men det blev ändå runt klockan halv 1 som jag gick upp, så det gick inte så värst bra. Först skulle jag dra o lira fotboll med några men det blev inte så. Istället tog jag bilen (jag vet jag är busig) och hämtade upp Jocke. Vi drog iväg o cruisade lite (jag är rätt cool också skulle jag vilja påstå) och fixade en grej. Sen åkte jag ensam vidare till Sanna och hängde lite hos henne. Väldigt trevligt att bara snacka om saker måste jag säga. Efter att ha varit hos henne en stund drog jag hem och åt innan Jocke hämtade mig på moppen och vi åkte iväg o jobbade lite.
Efter det blev det hem till mig igen där Gårde, Carro och Doris väntade eftersom jag var tvungen att skjutsa Jocke till färjan. Vi gosade alla 4 och tittade på kvällens fotbollsmatch.
FYFAAAAAAAN FÖR TYSKLAND! Helvete vad trött jag är på dom. Dom suger kuk men ändå går dom vidare. Turkiet lirade grymt och dom åkte ur. Världens är som sagt orättvis, och fotboll likaså. Nu får jag helt enkelt hoppas så gott det går på Ryssland, för jag är rätt kär i deras lir just nu måste jag erkänna. Speciellt Arshavin, you go girl!

På tal om girls, fan vad trött jag börjar bli på vissa av dom asså. Jag orkar seriöst inte. Det enda jag vill göra är att hänga med polarna och lira fotboll, om det nu är möjligt, men så verkar det inte vara tyvärr.
Ja juste, polarna. Haha jag och Chris har lovat att nån skön kväll köpa med oss en större pizza att dela på och sätta oss med vattenpipa och bara prata om allting. Fyfan vad najs asså, kan det bli bättre? Jaa ni kanske har en fristad att erbjuda, men det tvivlar jag på.

Med andra ord skulle jag vilja påstå att jag idag har åstadkommit lika mycket som jag gjort under resten av sommarlovet.
Fast det är faktiskt inte så fel med att vara ledig, man slipper ju jobbiga saker som att gå upp tidigt eller att behöva plugga dygnet runt.
En negativ sak dock, pappa kom till mig idag och sa typ; Du som ändå inte gör nåt om dagarna, om det är fint väder imorgon så får du fan ta och måla hela staketet.
Oftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Dude jag målar inte staket! Fast så otroligt snälla som mina föräldrar är så kanske jag borde ta och göra det, för dom gör nästan vadsomhelst för mig.
Jag vet, det är en börda.

En annan fördel med sommarlov; man kan sitta uppe hela natten och göra vadsomhelst typ. Två nätter i rad har jag varit taggad på att gå ut o löpa. Dock är jag för lat för det, men inom några dagar borde jag nog ha gjort det, hoppas jag.
Eller så kan man helt enkelt bara sitta uppe och snacka om saker och ting med en viss person som ligger helt på samma nivå gällande det mesta. Eller jag vet inte om hon gör det, men vi diskuterar rätt mycket, och det är faktiskt enormt trevligt måste jag berätta för er. Hon är klok och trevlig, öppen för förslag men har ändå en egen åsikt. Känner ni igen er så får ni gärna höra av er för en nattlig konversation.

Imorgon ska jag nog hänga med Chris, om jag nu orkar, och om det finns någonting att göra, det mesta beror väl på vädret. Men jag tror att vi skulle hitta på någonting. Annars skulle jag kanske in till stan o träffa Gårde en stund. Aja, återstår att se.
Jag som skulle lägga mig senast klockan 2 inatt, det sket sig märkte jag nu när jag sitter här klockan halv 4 och skriver ett inlägg i min blogg. Får väl försöker skärpa mig tills imorgon.
Men nu är jag faktiskt rätt trött, tror jag ska ta och lägga mig.
Puss på musen <3

Kommentarer
Postat av: lolevoveror m

ey, bättre på dina svar till de som kommenterar båbbelibåbb! annars är det inte kul att kommentera ju..

men du! RYSSLAND SUGER OCH SPANIEN (TORRES) ÄR FETINGBÄST OCH KOMMER VINNA HELA SKITEN :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D

2008-06-27 @ 01:04:23
Postat av: isvvrpmobe

btw, hur kan du be folk vara sociala med dig när du själv är asocial? det tar tre år för dig att svara...

2008-06-27 @ 01:06:23
Postat av: Oerfaren

Men dom flesta kommentarer är konstiga :P

Mjoo spanien är rätt duktiga faktiskt.

Det kanske finns en anledning till att jag inte svarar?

2008-06-27 @ 01:45:05
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: gogosissisipopppenonmthegreatest :)

duktig kille som svarade på min kommentar!

och jag vet att du dissar oss som inte skriver våra namn, men om du luskar lite kanske du får ut att jag visst har skrivit mitt namn? eller i vissa fall en ledtråd, till mitt namn. :)

och eftersom du ändå sitter uppe hela nätterna så kan du ju underhålla dig själv genom att försöka luska ut namnet :D eller namnen..



japp, españa är grymma. :) torres we love you!

nej.

2008-06-28 @ 00:16:14
Postat av: Oerfaren

Eller så kan du bara skriva ditt namn så slipper vi allt det här? Jag sitter ju faktiskt uppe för att jag har saker för mig, så det är ju inte riktigt så att jag sitter o göra ingenting.

2008-06-28 @ 00:37:37
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0