EM är slut :(

Jag har inte riktigt haft tid att uppdatera dom två senaste dagarna, eller jag har väl haft tid, men jag har inte riktigt orkat eller tänkt på det.
Kan ju börja med att berätta vad jag har haft för mig under tiden. Igår slappade jag mest hemma, snackade rätt mycket med mamma, tittade på några avsnitt av Reaper, men på kvällen drog jag till Jocke och hämtade honom för vi till Adde och "fira" Jocke lite eftersom han fyllde år i förrgår. Alltså menar jag att vi krökade. Typ 10 killar och 12 tjejer så det var rätt najs. Tjejerna hade jag dragit ditt genom att kontakta en viss tjej i min klass. Vill man ha brudar till en fest är det bara att slå en pling till henne så fixar hon resten.
För min del blev det alldeles för mycket. Jag som inte ens tycker om att vara full hade glömt bort hur det går till eftersom det var ett tag sen, så jag fick i mig för mycket. Mamma lackade ju såklart när jag kom hem, och hela morgonen idag, men hon har rätt. Egentligen vill jag bara dricka tills man blir lullig och skön, men jag var tyvärr en aning Oerfaren igår kväll. Det var trevligt ändå måste jag säga, gosig kväll.

Idag åkte jag till Ikea med familjen på förmiddagen och sen när vi kom hem grillade vi. Efter det gick jag upp på rummet och kollade på Reaper typ tills det var dags för försnack inför EM-finalen. Precis till matchstart kom mamma och pappa hem med pizza som jag hade tjatat på.
Spanien vann. Grattis måste jag säga. 44 år utan en titel, men nu kom den äntligen, och självklart var det "El Niño" som fick frälsa sitt land. Mäktigt var det. Hellre spanjorer än äckliga tyskar.
Synd bara att EM är slut nu, det betyder att jag har ännu mindre att göra om dagarna, men får väl tänka på alla matcher jag sett och försöka förbättra mitt eget spela genom det.
Nu efter eftersnacket har jag suttit här och kollat på Reaper, men även laddat ner och sett den där dokumentären Cirkus Zlatan. Kunde ju inte se den när den gick på TV eftersom vi hade match då, men nu såg jag den i alla fall, och den var riktigt bra, man blir inspererad o så.

Den anonyma men extremt taggade människan som är väldigt aktiv med kommentarer i min blogg börjar bli lite läskig, så du får faktiskt jättegärna säga vem du är.

Allmänt så mår jag rätt bra just nu, förutom att min mamma är besviken på mig.
Juste jag har dåligt samvete också över att jag inte tränat lika mycket som jag hade tänkt i sommar. Tänkte hålla igång tills Gothia börjar men så har det inte blivit, så imorgon ska jag nog ut och springa och sen lira lite fotboll. Får hoppas att vädret är fint bara, så slipper man bli blöt o kall. Skulle ju inte skada om någon ville hänga med heller, får försöka ringa dom vanliga imorgon.

Om det är någon som har tips på någon bra serie man kan ladda ner och se på så får ni gärna höra av er.

Nu ska jag faktiskt ta och lägga alldeles strax så jag kommer upp i hyffsad tid imorgon i alla fall.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: jemps

ring mig, jag vill springa :D

2008-06-30 @ 18:24:44
Postat av: Oerfaren

Nej det vill du inte :)

2008-06-30 @ 23:47:33
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0