Forgot

Juste jag glömde visst skriva en sak. Jag har nämnt det en väldans massa gånger tidigare men ni verkar inte förstå. SNÄLLA NI, SKRIV VILKA NI ÄR NÄR NI KOMMENTERAR!
Herregud hur läskigt kan det vara egentligen? okej att vissa skojar då o då, men sen att vissa andra kommer och kritiserar mig när dom inte ens vågar skriva sitt namn, now that's just wrong!
Från och med nu tycker jag verkligen att ni ska skriva vem ni är när ni kommenterar, annars blir jag bara irriterad.
Dock så vet jag att dom flesta kommer fortsätta vara anonyma trots det här inlägget, och många kommer även fortsätta att vara dryga. Vad är det för värld vi lever i egentligen? Jaa ni, helt störd är den, och jag irriterar mig väldigt mycket på den.
Precis som jag irriterar mig på att varenda lag jag hållt på i fotbolls-EM har åkt ut, eller precis som jag irriterar mig på dom allra flesta människor som vägrar inse vissa saker.
Fast å andra sidan är jag väldigt förtjust i vissa personer just nu. Blir bara bättre och bättre. Jag tror att just en av dom personerna vet att jag syftar på henne.

Usch nu känner jag att jag börjar bli riktigt arg. Det är nog bäst att jag sätter stopp här.
Siktade ju på att lägga mig klockan 2 inatt också men en timme och några minuter senare får väl duga det också.
The things I do for some people.
Lite stygg borde man allt få vara.

En annan grym låt;
Colbie Caillat - Bubbly
Check it out!

Nu blir det godnatt på riktigt. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

låten är skitgammal din fjölla

2008-06-28 @ 00:18:06
Postat av: Anonym

oj glömde skriva mitt namn, förlåt sötnos.

krebs!

2008-06-28 @ 00:18:45
Postat av: Oerfaren

Jag svarar på din kommentar i nästa inlägg

2008-06-28 @ 00:35:25
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer det då?

2008-06-28 @ 00:50:00
Postat av: Oerfaren

Inom 2 timmar :P

2008-06-28 @ 00:55:07
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej

2008-06-28 @ 00:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0