Fotboll+Chill

Jaa ni, kan ju börja med att svara på kommentaren som sötiskrebs kom med för en stund sen. Han skrev nämligen att låten var gammal, alltså den senaste låten jag rekommenderade. Den kommentaren fick mig att reagera och bli irriterad, för hur ofta händer det inte att man sitter o lyssnar på en låt eller säger att en låt är bra, och så kommer nån idiot o säger typ; "Asså den där låten är så jävla gammal vafan du är så jävla efter", eller något liknande.
MEN VAFAN SPELAR DET FÖR ROLL OM DEN ÄR GAMMAL?!
Jag kan väl ändå tycka att den är bra för det? Finns det någon norm kanske, som säger att gamla låter måste vara dåliga? Är det fel att lyssna på en gammal låt? Nej det tror jag verkligen inte, så alla ni som känner igen er i det jag just skrivit, sluta upp med att vara så trångsynta innan jag blir riktigt surig.

Idag vaknade jag rätt sent även fast jag inte ville det, men jag orkade helt enkelt inte dra mig upp tidigare. Gick väl upp lite innan två och dunkade hög musik eftersom ingen var hemma. Två mackor och lite videosamtalande senare tog jag cykeln och drog mig bort mot Chris. Vi drog ner till IP och lirade lite fotboll. Efter det cyklade vi vidare till il pirata och åt lite gosig middag. När vi ätit klart ville Carro ses en liten stund eftersom hon ska bort till Danmark i 6 dagar. När vi skiljdes åt cyklade vi vidare ännu en gång, men denna gång bar det av mot kreppla där vi tänkte röka lite vattenpipa. När vi kom det var det några andra bekanta där så vi satt med dom och chillade en bra stund. Till slut kom min kära far och hämtade mig och min cykel.
Just nu har jag jätteont i huvudet och det beror på vattenpipan. Får alltid jätteont i huvet när jag rökt för mycket vattenpipa. Måste nog börja begränsa mig.
Juste jag har sett ett avsnitt av Reaper också, lite gosigt sådär.

Ännu en gång måste jag vädja till er läsare att skriva vem ni är när ni kommenterar. Det är fortfarande lika jobbigt. Att det ska vara så svårt att förstå. Jag vill även ännu en gång påpeka att folk som kritiserar mig när dom inte ens vågar skriva sitt namn bara är patetiska.

Eftersom min älskade Joakim fyllde år idag men tyvärr var tvungen att spendera nästan hela dagen med sin familk så ska vi istället ut imorgon och ha kul. Vad vi ska göra vet jag inte men någonting kul får vi hoppas att det blir.
Måste nog snacka lite vett med pojken också. Även Gothia måste nämnas. Cupen närmar sig snabbt och jag blir bara mer och mer taggad för varje dag som går.

Det är några som har klagat på att jag aldrig lägger upp bilder på min blogg, utan mest skriver braiga saker. Men nu kanske det kommer bli ändring på det. Jag ska kanske få en egen digitalkamera och om så är fallet så kommer det antagligen bli ändring på det hela, och många sötiga bilder kommer svamla runt här.

Det är rea på rätt många ställen nu så jag måste nog passa på att shoppa nu när det är billigare. Kanske hittar något fint plagg till ett lite bättre pris än vanligt.
Kanske spenderar dagen imorgon med att kolla runt lite, återstår att se.

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag ljög, det var inte krebs.

stackars pojk som får en massa skit i onödan!

synd synd synd. :)

2008-06-28 @ 03:13:22
Postat av: sorushfan

mer inlägg!

ska du bli blondinbybbö så måste du ha jättemånga inlägg om dagen och massa olika foton vid varje tillfälle! keep up the good work biatch.

2008-06-28 @ 03:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0