Jag är stygg :(

It's true, jag har varit olydig. Jag sa att jag skulle gå och lägga mig, men klockan är nu 5 på morgonen och vad gör jag? Jo jag sitter framför datorn istället för att ligga i sängen som en lydig liten blondin-båbbå hade gjort. Vad beror detta missöde på? Jo det beror faktiskt på en viss person som är så hemskt intressant att prata med så man vill bara inte lämna, även fast jag håller på att somna är på tangentbordet. Det måste jag dock hindra mig själv från att göra, vill ju inte dregla sönder den, då kommer jag inte kunna skriva här längre.
Nej jag får helt enkelt ta mig samman och göra någonting vettigt, säger vi...

Någon mer än jag som tycker att den nya versionen av Jason Mraz - I'm yours suger kuk om man jämför med den första versionen? Har lyssnat på båda rätt många gånger under dagen och den senaste versionen är bara ett patetiskt försök från musikbolagen att göra någonting "hippt". PATETISKT SÄGER JAG!

När jag ändå är inne på musikämnet kan jag berätta att jag lite tidigare ikväll laddade ner skivan Absolut Summer Hits 2008. Det är faktiskt en rätt bra skiva, många sköna låtar med som jag har suttit och lyssnar på hela natten. 
Ett bra tips, ladda ner den ni också!

Nu till en musikrelaterad fråga; Någon som har tips på en skön låt som vårat lag kan ha som "vår låt" under Gothia? Bara att komma med förslag så är ni sötisar.

Juste jag glömde en sak, alla ni där ute; SUIT UP!

Nu ska jag försöka komma i säng, på riktigt.
Kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0