Kuksverige och anonyma människor

Jaa jag kan väl börja med att berätta om hur min dag har sett ut. Vaknade runt 12-12.30 nångång. Började med att städa lite eftersom 2 sötisar skulle komma förbi och se matchen senare under dagen. Efter en stund satte jag mig vid pianot och började spela lite. Det kändes lite roligt och jag har bestämt mig för att komma igång med det igen. För er som inte visste om det så har jag spelat piano i typ 6 år, men la av för att antal år sen, men nu jävla ska jag börja igen. Ett litet tag senare började jag även lära mig lite på brorsans gitarrer. Den här sommaren ska jag bli musikalisk av mig. det är fan roligt när man väl kommer igång.
Aja, senare runt klockan 6 kom Johanna och Carro hit och hade handlat med sig lite på vägen. Vi hade nämligen bestämt oss för att göra tacos. Måste erkänna att det blev jävligt gott med tanke på att jag aldrig gjort det i hela mitt liv, och speciellt med tanke på att tjejerna verkade vara helt lost.
Kladdkaka och godis till efterrätt satt fint när vi började titta på försnacket till Sverigematchen. Precis till matchstart kom Jocke och Gårde också. Blev lite trångt men väldigt mysigt där i soffan.
Fyhelvete vad Sverige var dåliga idag! Jag förstår inte riktigt hur man kan sänka sig så enormt på bara några dagar. Och jag förstår inte heller vad "Larsebäck" gör som förbundskapten eller hur han tänker. Han slänger in Allbäck (Som för övrigt lirar i superettan) när det är 10 minuter kvar och förväntar sig ett mirakel. Efter matchen säger han; "vi gjorde allt vi kunde för att försöka kvittera". Jaaaaaaaaasså du Larsebäck, du tänkte aldrig på att satsa framåt så fort ni låg under med 2-0? Hur i helvete förväntar du dig att man ska göra två mål på 10 minuter när hela det svenska spelet sett ut som pojklagsfotboll hela matchen?! Nej fan vad sur jag är alltså!
Efter matchen var vi alla så ledsna så vi valde att gå ut och hoppa lite på studsmattan. Det blir alltid roligt när man är flera stycken och lite vilda sådär.
Jocke och Gårde drog med moppen och vi tre blev kvar en liten stund. Sen ringde brorsan och bad om att bli hämtad. Eftersom tjejerna skulle hem just då så fick jag lov av min snälla mor att ta vår söta rosa bil och skjutsa hem dom samtidigt som jag hämtade upp brorsan. Det blev som ett litet äventyr. Tjejerna var jätterädda i början, men jag kör ju som sagt som en gud.

Imorgon ska jag till stan med Jocke och kolla kläder, eftersom ingen annan ville hänga med till stan så får det bli den gamla vanliga grabbsmaken, men det blir nog roligt det också. Speciellt med tanke på att vi brukar gå runt och skratta åt alla vi ser på stan. Herregud vad roligt man kan ha ibland asså. Men jag måste hem relativt tidigt eftersom jag ska till optikern och skaffa nya linser klockan 5. Senare på kvällen är det fysträning med innebandyn men jag vetefan om jag orkar dra dit. Är sugen på att träna men måste även vila kroppen med tanke på min hemskt dåliga återhämtningsförmåga som jag skrivit om tidigare. Tror jag skipper imorgon men börjar gå på måndag. Kan ju behövas inför Gothia också så det är ju även det positivt. Får se vad som händer på kvällen imorgon.

Någon som har några roliga planer inför midsommarkvällen? Ni får jättegärna höra av er om ni har någonting kul att göra, men även om ni inte har något planerat och kanske vill hitta på något kuligt.

Nu till dagens tråkiga bit. Varför i helvete är det nästan aldrig någon som skriver sitt namn när ni kommenterar i min blogg? Jag tror inte riktigt ni förstår hur sjukt otroligt irriterande det är! Alla dessa frågor som helt plötsligt dyker upp i huvet.
Vem är det som har skrivit? Varför vill inte personen stå för det den säger, även fast det ofta är något skämt? Vet den här personen ens någonting om mig? Vet jag vem personen är? Är det en person jag gillar eller ogillar?
Jag skulle kunna fortsätta i evigheter.
Gott folk, ni har ingenting att skämmas för. Skriv vem ni är istället så blir det mycket lättare för mig att förstå sammanhanget men också lättare att kunna komma med ett bra svar.
Om det nu är så att ni skäms så hemskt mycket över att andra ska se vad ni skriver så får ni jättegärna komma till mig personligen och säga det ni har på hjärtat, men för min del börjar det faktiskt bli enormt irriterande. Skriv vem ni är så gör ni mig så väldigt mycket gladare!

Nu ska jag lägga mig i sängen och fundera på alla livets gåtor.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha vadå "Måste erkänna att det blev jävligt gott med tanke på att jag aldrig gjort det i hela mitt liv, och speciellt med tanke på att tjejerna verkade vara helt lost."

vi verkade väl inte alls lost?! :D eller okej, jag kan ju erkänan att JAG inte gjorde ett piss, men Johanna var ju den bästa av oss så försök inte haha!

2008-06-19 @ 12:10:16
URL: http://carolinebergquist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja guuud vad jag kände mig lost i köket asså! Hahaha du är rolig du bobo ;P

2008-06-19 @ 12:40:17
Postat av: krebs

hihi

2008-06-19 @ 16:26:50
URL: http://krebsi.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Så du menar att du inte gjorde någonting fel Johanna? :)

2008-06-19 @ 19:33:03
Postat av: jessica.

haha klart jag kan bjuda på glass^ :D

2008-06-19 @ 23:07:52
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Carro

nej johanna gjorde inget fel alls, förutom att glömma ta bort platsen till köttfärsen så den följde med ner i stekpannan xD

2008-06-20 @ 12:51:44
Postat av: Carro

plasten*

2008-06-20 @ 12:55:49
Postat av: Oerfaren

Jag menar ju det! Biiiig mistake :D

2008-06-20 @ 13:02:48
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0