Kungsan och sjukling

Dom senaste dagarna har alla sett likadana ut. Chilla hemma, sen dra till nån polare o kolla på fotbollsmatcherna, sen hem igen.
Igår var det dock lite annorlunda. Var först tvungen att åka iväg med pappa och fixa mitt pass. Fick vänta en bra stund där borta men jag fick 100 kr så lite positivt var det väl.
Efter det åkte jag hem och sov en stund för jag var så trött. Sedan fixade jag mig och åt innan jag drog till centrum för att möta Adde och Gårde. Vi drog in till kungsan och såg på Spanien - Ryssland samt Sverige - Grekland. Fan vilket drag det var när Sverige lirade, och när första målet gjordes av Zlatan så exploderade hela parken. Underbart!
Seger till slut och Sverige började turneringen väldigt bra.
Efter det drog vi tillbaka till huddinge och hade tråkigt typ, sen hem vid halv 1.

Förresten, det är sommarlov, så glöm inte att höra av er om ni vill hitta på någonting mysigt.
Kan behövas såhär i svåra tider när man både är förkyld, vilket innebär att jag antagligen kommer missa matchen på fredag, Italien förlorar med 3-0 i öppningsmatchen, och vissa av dom som man tycker om allra mest är så sura på en så man känner sig helt jävla värdelös. Även om jag vet att jag gjort fel så ångrar jag mig så sjukt mycket, och jag saknar så jag nästan spricker.

Förresten, ta inte någonting för givet gott folk. Visa att ni bryr er, men allra främst, ställ upp för dom ni bryr er om.

Idag har jag bara läst massor fotbollsnyheter, kollat på intervjuer, Sveriges presskonferans och lirat FIFA 08.
Ska nog över till Gårde om en stund och titta på matcherna med några. Måste bara få i mig lite mat först med tanke på att jag inte ätit på typ 24 timmar, men det ska nog gå bra.
Nu ska jag iväg och deppa lite mer, hade bäst.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0