Nattinlägg och en jävla massa fotboll

Ännu en gång sitter jag här mitt i natten och uppdaterar motvilligt min blogg. Ja, jag sa motvilligt, för faktum är att jag har ingen större lust att skriva i bloggen faktiskt, men jag gör det bara för att vissa personer skulle bli ledsna om jag slutade. Det börjar bli som en vanesak att bara skriva mitt i natten, kanske för att jag har mest tid över då, tro det eller ej. Får väl se hur bloggandet utvecklar sig under sommaren.

Vädret har varit väldigt dåligt dom senaste dagarna vilket i mitt fall innebär att jag blir väldigt deprimerad och skeptisk till saker och ting, men även fast det åskade hela natten och ösregnade ända in på morgonkvisten så dök solen faktiskt fram rätt fint under dagen. Det betydde att jag tog cykel till källbrink runt klockan tre för att lira lite fotboll med Jonathan och hans grabbar. Det var faktiskt rätt roligt, inte bara fotbollandet utan dom så sjukt söta 95orna som också var där och lirade. Hahahahah nu tror ni alla säkert att jag är värsta pedofilen men ni skulle varit där för att förstå, hahahaha.
Efter att dom andra drog så stannade jag själv kvar ett bra tag innan Jocke dök upp och vi lirade en stund. Det slutade med att jag var där i över 4 timmar innan jag tvingade mig själv att cykla hem för att hinna till Frankrike-Italien matchen. Ett väldigt klokt beslut då matchen var väldigt spännande, men också för att mitt favoritlag Italien till slut, efter typ 15 missade chanser, vann med 2-0, samtidigt som Holland slog Rumänien med 2-0 vilket innebar att Italien gick vidare till kvartsfinal. Yaaaaay!
Jag har även tittat på Hollandmatchen nu under natten och jag måste erkänna att dom är jävligt duktiga, och dom har en väldigt stor chans att vinna EM i år.

Förresten, kladdkakan jag bakade igår kväll, den är GUDOMLIG! Har ätit nästan halva idag helt själv, man kan inte sluta äta asså, för den är helt underbar. Men jag lovade att spara lite till dom söta som ska komma hit imorgon och titta på Sverige-matchen. Med tanke på att maten jag ska laga åt dom inte kommer bli så värst bra så får jag väl ta och bjuda på världens bästa efterrätt i alla fall. Jag tar gärna beställningar ifall det är någon annan där ute som vill prova på en orgasm i munnen.
Har hittils bara fått ett enda tips på vad jag kan laga för mat förresten. Har ni verligen lika dålig fantasi som jag har? I sånna fall borde ni ta och skämmas! Inte heller någon som har hört av sig om att följa med till stan och shoppa nån dag. Får väl helt enkelt ta och lita på min egen smak, och då vet vissa av er att ett par 96 byxor inte är långt ifrån att köpta av mig. Så vill ni hindra mig från det som dom flesta ser som ett enormt misstag får ni helt enkelt ta och följa med. Jag är faktiskt inte lika jobbig som när tjejer shoppar.
Fan måste ta och städa lite också, kan ju inte bjuda hem folk när det sur ut som det gör just nu. Verkar bli en väldigt jobbig dag imorgon.

Jag har kommit fram till att min återhämtning i kroppen efter träning eller match är typ världens sämsta. Ännu en gång måste jag be er läsare om tips! Gothia är ju på g och med tanke på att det är match varje dag så skulle jag behöva varenda litet trick som finns.

Får hoppas på att det blir bra väder imorgon, annars blir det inte roligt måste jag erkänna.
Nej nu ska jag gå och lägga mig och fundera på allt som suger, alltså livet typ.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

börja träna varje dag så kommer du till slut inte känna smärta:D

2008-06-18 @ 22:56:27
Postat av: Oerfaren

Jag känner inte smärta, jag känner seghet, om det nu är ett ord :P

2008-06-19 @ 01:07:34
Postat av: oliver

komigen bobbo det e bara gothia:D

2008-06-19 @ 17:30:49
Postat av: Oerfaren

Bara för du ska supa skallen av dig :P

2008-06-19 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0