Sämsta sommarlovet

Det är precis vad jag och Joakim har kommit fram till, att det här är det sämsta sommarlovet någonsin. Vad beror det på? kanske ni tänker. Jo det beror på att det finns absolut ingenting att göra. Speciellt inte när vädret är så pass dåligt, för när vädret är bra kan man i alla fall dra och o lira fotboll typ, då spenderar man i alla fall några timmar av dagen till att göra någonting roligt. Känns som att man bara sitter o stirrar in i väggen resten av tiden. Längtar verkligen till Gothia, med tanke på att det är enda gången jag ska åka hemifrån i sommar.

På tal om Gothia. Fyfan vad dåligt det kommer bli i år om man jämför med förra året. Skolan vi ska bo på ligger mycket längre bort från stan än den vi bodde på förra året, vilket innebär att det kommer ta cirka 30-40 minuter att åka in till stan. Det hela blir ju inte bättre av att två av våra matcher är klockan 5 och 4 på dagen, vilket innbär att vi måste typ chilla hela förmiddagen inför matchen, och så hinner vi knappt göra någonting på kvällen sen.
Dessutom är det dåliga planer vi ska lira på, plus att vi ska lira i pojkar 18. Fan allt blir ju bara sämre hela tiden. Det enda lilla positiva är väl att området är typ som stockholms lidingö vilket förhoppningsvis innebär en fräsch skola, och att den ligger rätt nära havet.
Men nu ska vi inte vara negativa, utan vi får hoppas på det bästa istället.

Igår var jag på fysträning med innebandyn. Det var rätt jobbigt med tanke på att man inte tränat hårt på ett bra tag, men det behövdes. Fast allting försvann nog sen när jag drog och rökte pipa med Chris och Jocke precis efter, men det jämnar väl ut sig får jag hoppas.
Idag hade jag inte heller någonting att göra. Började titta på en ny serie som heter Reaper. Det handlar om en kille vars föräldrar sålde hans själ till djävulen. Lite smårolig och intressant sådär, typ en komdi/drama serie. Bättre än att stirra in i väggen i alla fall.
Runt klockan sju drog jag till IP och lirade fotboll med Chris, Jocke kom efter ett tag också. Anledningen till att jag bara hänger med dom två nuförtiden är för att alla andra är bortresta, om ni nu skulle undra.
Var där ett par timmar innan jag drog hem och började titta på Reaper igen, och så sitter jag här nu.

Imorgon tror jag att vi ska jobba en del, kan tyvärr inte säga vad vi ska göra men det är bra betalt och med tanke på att jag ändå inte har någonting att göra så skulle lite lättförtjänta pengar inte sitta fel. Får väl hoppas på att det händer någonting roligt på kvällen.

Ska kanske vara med en tjejkompis också, men vi får se.

På tal om att inte vara negativ, jag tror jag ska vara det och lägga mig i sängen så jag inte typ slår sönder tangentbordet eller så. Vi hörs förhoppningsvis<3


Kommentarer
Postat av: krebs

skaffa ett jobb förfan ! :O

2008-06-25 @ 17:45:28
Postat av: Oerfaren

Det är ingen som vill anställa en svart man :(

2008-06-26 @ 02:58:38
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är väl inget fel på göteborgs motsats till stockholms lidingö? ;)

allt fint där vill jag lova! så var inte negativ :)

2008-06-28 @ 00:23:32
Postat av: Oerfaren

Men det ligger ju långt från stan :P

2008-06-28 @ 00:39:33
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0