Seg som fan

Jaa ni, det blev inte så värst mycket sömn inatt. Först blev jag väckt av micke runt klockan 11. Han undrade om jag skulle med o lira fotboll lite senare, sen lyckades jag somna typ en halvtimme innan Jocke ringde och sa att jag skulle hämta upp honom en timme senare. Efter det kunde jag inte somna om, så jag gick upp och märkte att jag var ensam. Vet ni vad det ledde till? Kan ni gissa kanske?
USCH VAD SNUSKIGA NI ÄR! Jag satte på jättehög musik såklart, era snuskisar!
När jag hämtat Jocke va vi hos mig en liten stund innan vi drog till planen. Där spenderade jag cirka 4 timmar skulle jag vilja påstå. Det innebar att jag kom hem vid halv 8 ikväll. En snabb dusch och en god middag senare var Gårde, Carro och Doris hos mig igen och skulle se på fotbollen. Jag som var jättetrött både på grund av sömnbrist och allt fotbollande var rätt irriterad, men dom snackade faktiskt mer än vanligt idag. Usch vad irriterande det var.
Efter att dom åkt hem har jag bara suttit här och tittat på Reaper typ, och nu håller mina ögon på att sprängas för jag är så trött. Det här tröttigandet har som sagt bidragit till att jag varit seg hela dagen.

Imorgon, den 27e juni, fyller min kära Joakim 17 år. Grattis på födelsedagen din toffel.
Vi ska nog fira honom på lördag eftersom hans kära farmor tittar förbi imorgon.
Hur vi ska fira honom vet jag inte riktigt än, men det går nog bra, tror jag, får vi hoppas. Någon som har något tips kanske? You know what to do.

Jag är så jääättesugen på pizza, bara så ni vet, ifall någon skulle få för sig att bjuda ut mig på en dejt så vet ni vad jag vill ha.
Juste pizza, jag är fortfarande sur över allt det där med Gohia. Verkar suga kuk i år. Får se till att göra det bästa av situationen dock. Ska ju trots allt få en digitalkamera inför den veckan, det är ju någonting positivt skulle jag vilja påstå.
Någonting som däremot INTE är positivt är min förmåga att köpa rätt kläder, så nu vädjar jag ännu en gång till er läsare att ta er tid o följa med mig till stan för att shoppa loss. Om ni är riktigt snälla kanske jag till och med bjuder på en glass eller två.

Kate Ryan - Ella elle L'a
Grym låt, lyssna på den om ni inte har någonting bättre för er.

Nej nu orkar jag verkligen inte mer, ska börja dra mig mot sängen tror jag. Försöker nog sikta på att ligga nergosad till klockan 3 i alla fall.
Godnatt cuties <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0