Shopping är jobbigt!

Idag vaknade jag alldeles för tidigt, klockan 11! Känn på den! Hur känns den? Hård? Sur? Äcklig? DUMMAST I VÄRLDEN KANSKE?! Mjoo ungefär så känner jag också. Det var dock ett måste eftersom jag skulle in till stan med Joakim, han hade nämligen Burger King kuponger. Vi drog in till stan, båda helt döda, och kollade mest kläder och så. Det var väl bra antar jag, med tanke på att jag behövde/behöver nya kläder. Provade en del, dock fanns inte motivationen där, speciellt inte hos honom, så det blev bara en t-shirt och en skjorta till slut. Juste, får inte glömma den enormt stora måltiden på Burger King heller, helvete asså, är fortfarande mätt, men det var värt det.

Jag var tvungen att återvända mot huddinge rätt tidigt eftersom jag skulle vara hos optikern klockan 5 och göra en helt onödig undersökning. Allt var bra och jag behövde egentligen bara köpa nya linser, dock fick jag rabatt på ett valfritt par solglasögon, så jag ska kolla närmare på det.
Efter det blev det mest sökande efter en HÖG uppblåsbar madrass att ha med till Gothia. Letade en bra stund men det fanns bara låga. Under tiden hann jag med att köpa nya kalsonger (väldigt söta faktiskt), ett par shorts och en till t-shirt. Man måste ju passa på när mamma är där och betalar. Kollade in hörlurar också eftersom dom till min iPod gått sönder. Ska nog köpa nya närsomhelst. Madrasser hittade jag till slut på Rusta, fast dom var slut så får åka dit igen nångång nästa vecka och köpa en. Passade på att köpa hårprodukter när jag ändå var på g.

Jag måste ju erkänna att jag var väldigt grinig i slutet precis innan vi skulle hem. Min kära mamma måste ju självklart stanna till varannan meter och stå o kolla på massor grejer hela tiden, grejer som är heeeeeeelt jävla onödiga.
Efter cirka 6 timmar ute i butiker så blir man faktiskt trött i benen, eller jag blir det, vetafan hur ni andra är.
Det jag vill få fram är att om ni vill med o shoppa får det bli högst 5 timmar.
Förresten lite tips kan behövas, med tanke på att jag var rätt nära att köpa ett par 96 jeans idag. Fyfan vad fjortis asså! Men dom satt så sjukt snyggt på mig! Funderar på att köpa dom o be mamma ta bort 96 märket eller nåt. Någonting måste göras i alla fall, antigen så köper jag dom eller så får någon daska till mig i huvet så jag förstår vad jag håller på med.

Väl hemma la jag ut min säng på blocket eftersom jag vill sälja den, och sen blev det ju självklart teven, första kvartsfinalen i EM, mellan Tyskland-Portugal. För er som inte redan vet det så vann Tyskland med 3-2, vilket innebär att alla tjejers älskling Ronaldo inte kommer vara med i EM mer. Även om jag hejjade på Portugal måste jag säga; SÅ JÄVLA SKÖNT!
På tal om någonting som är skönt.. Ni vet nog vad jag talar om! Just det! Det är en underbar massage jag snackar om! Om det är någon där ute som känner att han eller hon är lite extra bra på att massera så är jag mer än gärna villig att betala för det. Usch nu känns det som om jag köper tjänster. Ni får väl helt enkelt massera mig gratis.

Imorgon är det midsommarafton, vilket för min del innebär en helt vanlig tråkig dag, fast med den skillnaden att alla jag känner typ kommer vara upptagna, och på kvällen verkar det inte heller hända så värst mycket. Äh, jag får väl köra på att midsommar är överskattat. Dock drar jag till med den gamla vanliga; Om det är någon som känner för att hitta på något så hör av er.

Dagens låttips; Fountains of Wayne - Hey Julie
Underbar låt, check it  out!

Nu blev det helt tomt i huvudet. Hade massor mer att skriva om men hjärnsläpp klockan 3 på natten är alltid lika underbart. Får väl skriva mer i nästa inlägg.
Juste, jag ska bli bjuden på en midsommarglass imorgon. Eller jaa jag hoppas det i alla fall, nu när du sagt att du ska bjuda mig. Du vet vem du är.

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: eddamEGNIL

hallå! ingen behöver daska till dig i huvudet för det är absolut inget fel på g-star byxor! dem är fett snygga och jag har ett par själv faktiskt :D

köp dem! köp köp köp!

2008-06-21 @ 23:18:40
Postat av: krebs

köp inte gstar jeans! puss

2008-06-23 @ 00:08:39
URL: http://krebsi.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Du har ju själv såna? :$

2008-06-23 @ 00:19:52
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: krebs

hur ofta använder jag de? en gång varann månad:P

2008-06-25 @ 00:48:59
URL: http://krebsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0