Skäms bobo!

Nej nu känner jag mig dålig. Har inte skrivit ett enda ord i min blogg på 3 dagar och 9 timmar. Stackars alla mina underbara läsare som börjar tappa tron på mig.
Nej men grejen är den att jag verkligen inte haft tid. Och nu ska jag berätta hur dom senaste dagarna sett ut.
Sist jag skrev så berättade jag om matchen i skulle ha, alltså i söndags. Innan matchen laddade jag upp med Sverige - Ukarina med Gårde, sen drog vi till matchen som slutade 2-2. Världens sämsta konstgräs, som i princip bara bestod av sand, och en dålig start för oss ledde till det resultatet. Vi släppte in två snabba mål sen tog vi över igen och fick ett mål precis innan paus. Några minuter in i andra kom vårt andra mål, och sen tryckte vi på för att ta ledningen. Vi hade en jävla massa chanser men bollen ville inte in, vår vanliga tur.
Efter matchen drog jag direkt och hängde med några vänner, vi gick runt och snackade och åt muffins. Lite mysigt sådär. Sen visade dom mig sin gamla skola innan min älskade Joakim kom dit en stund också. Juste vi blev utmanade av några fulla studenter på streetbasket, men vi tackade tyvärr nej, hahaha.

I måndags blev jag väckt av att mobilen ringde. Det var Sebbe som ville att vi skulle ses tidigare än vi hade planerat. Han skulle nämligen in till stan och shoppa lite. Det gick bra måste jag säga, den jäveln passar ju fan i allting.
Själv fick jag syn på ett par jättesnygga jeans. Provade dom och som satt asbra, men Sebbe sa att om jag köper dom tänker han aldrig mer prata med mig. Varför då? tänker ni säkert just nu.
Jo för att det står ett visst nummer på baksidan, nämligen 96. Ja ni förstår nog hur han tänkte där. Skickade sms till 4 kompisar och frågade om jag fick köpa jeansen. Allas svar var i princip; "NEEEEEEEJ!!!!!!!!!"
Efter stan drog jag till Gårde och chillade lite pipa där innan jag drog hem en snabbis för att sen få skjuts till Sara i min klass. Hon hade nämligen lite ff och vi satt där en stund med pipan och myste, typ halva klassen. Sedan drog vi ner till rådsparken för att möta den andra SMEK klassen i brännboll. Det höll o cirka en kvart, och den kvarten var ett helvete. Det var nämligen så att alla var packade, så ni kan nog förstå hur det gick till. Efter brännbollen satt vi där och chillade ett bra tag nästan hela båda klasserna, sen när klockan slog 12 drog vi några stycken hem till Sara igen och gosade lite.
Kom hem klockan 2 den natten, somnade runt 3 och sen gick jag upp klockan halv 8 ungefär. Så om ni är lite smarta nu så fick jag inte så mycket sömn.

Hela den dagen ledde till gårdagen. Trött som fan. Tur var det att vi bara skulle snacka betyg hela dagen. På matten satt vi dock och rökte vattenpipa utanför skolan och gassade i solen.
Men tillbaka till betygen. Jag fick VG i Psykologi, ett väldigt starkt VG i Samhällskunskap, och ett MVG i Företagsekonomi. Det är nästan precis som jag förväntade mig så jag är rätt nöjd. Skönt att skolan är över nu bara.
Eftersom jag är längst upp på klasslistan och dom började snacka betyg med folk nerifrån listan så fick jag stanna väldigt mycket längre än alla andra. Men det var ingen fara, för när jag var klar träffade jag Doris och Carro i skolan, sen kom Gårde och Johanna också. Vi hände allihopa en stund och snackade, sen gick vi ner till donken och åt lite innan jag var tvungen att åka hem, för jag skulle titta på balen i min förra skola. Fan vad dålig den var om man jämför med den vi hade. Vi var mycket finare och mycket bättre helt enkelt.
Efter att jag tittat på balen drog jag hem och käkade för att sen dra på träning. Jag kände mig jätteseg i kroppen och benen, kändes jättekonstigt. Måste nog sluta med pipandet och drickandet om jag ska hålla i gång under sommaren.
Vi fick nya overaller också, dom kostar 1000 kr/st egentligen men eftersom dom var feltryckta eller nåt så fick vi dom helt gratis, rätt najs, med tanke på att de va nånting från landslaget tror jag.
Sen var det bara hem och duscha, äta mackor och sen när jag la mig i sängen för att titta på Scrubs så slocknade jag direkt. Inte så konstigt med tanke på att jag inte hade sovit så värst mycket kvällen innan.

Det var nog bra att jag somnade, för jag sov i cirka 11 timmar. Någonting som jag inte lyckats med på ett väldigt bra tag. Så jag är lite gladig nu, även om jag fortfarande är jävligt trött. Idag är jag ledig och har ingen aning om vad jag ska göra. Förutom att baka en kladdkaka, men sen är jag helt fri, så om ni vill hitta på någonting, slå en pling. Haha, det rimmade.
Juste, ska kanske med lilla Barcken och se på väns modeuppvisning eller något. Får se hur det blir.

Sommar vädret är här och det är helt underbart. Pluggandet är slut och det är också helt underbart. Det enda som fattas nu är lov på riktigt och att EM börjar. Fyfan vad najs den här sommaren ska bli, även om jag inte ska åka någonstans. Får försöka göra mitt bästa ändå. Ska bli skönt att slippa vissa människor också. Men inte alla, vissa av er är så söta så jag bara har lust att äta upp er.
Det allra bästa med sommaren är dock alla lättklädda tjejer. Jag kan inte göra mer än att njuta. Fortsätt så tjejer!
Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare igen också. Fast det lär ju inte hända så mycket nu i sommar, men man kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag äta frukost och försöka hitta på någonting.
Puss&kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom hem till mig så ska jag vara lättklädd för dig ;)

2008-06-06 @ 13:57:02
Postat av: Anonym

haha det roliga är att du vet precis vem jag är :)

2008-06-06 @ 18:01:20
Postat av: Oerfaren

Säg var du bor så ;)

Hur fan ska jag kunna veta det?

2008-06-07 @ 15:27:18
Postat av: Anonym

nu ser det torrt ut på kommentarfronten!

2008-06-08 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0