Sköna dagar + Avslutning

För det första vill jag bara börja med att säga att jag kommer radera bort oseriösa kommentarer, om dom inte är från folk jag känner. Det är bara irriterande att folk går in och skriver utan att ens våga säga vem man är.

Och nu till lite gladare ämnen. På min lediga dag igår, onsdag, så hade jag till en början väldigt tråkigt, så jag bakade en kladdkaka. Dock senare på dagen, runt klockan 5 drog jag och lirade fotboll en snabbis med några polare på källbrink och drog sen vidare till stuvsta för att titta på Kungsklippeskolans bal med några tjejkompisar. Efter att vi sett på dom små chillade vi ett tag och snackade allihopa, klockan blev väl runt 9 när jag lämnade av den sista med moppen, för att sen dra och träffa några polare som bor på vägen hem.
En av dom, som är min bästa vän var så gosig och vi hade en trevlig pratstund. Fan vad kul vi kommer ha i sommar!
Och ja, det är sant, nu är det över! Sommarlovet är häääääär! Kan fan inte kännas bättre asså!

Började dagen med att köpa jordgubbar för att sen ta mig till rådsparken där vi körde en mindre lyckad variant av en champagnefrukost (bara jag och två tjejer som hade champagne, resten hade annat). Men det var lika kul för det, gemenskap och mys i solen. När klockan började närma sig halv 10 rörde vi oss mot skolan och gick upp till klassrummet där vi skulle samlas. Det var väldigt livat måste jag nog säga, en del var ju faktiskt lite dragna, hahaha. Jag själv var väldigt glad måste jag säga, men det vara bara roligt. Vi gick ner till sjödalsparken för att se på ett band som bestod av några 3or. Lyssnade inte så värst mycket, snackade mest med massor folk. Sedan gick vi tillbaka till klassrummet och fick se på lite roliga grejer innan vi fick våra betyg och äntligen fick gå ut och ha sommarlov. Fick de betygen jag väntade mig, dock skulle jag kunnat få bättre om jag hade ansträngt mig mer under läsåret.
Men nu är det sommar och nu ska vi vara glada !
Efter att vi slutat drog jag och åt på donken med några glada flickor i klassen och sen gick jag till sjödalsparken där det var rätt många. Det blev pipa och chill där i ett par timmar. Några andra vänner som inte går i samma skola kom även dit.
Efter ett bra tag valde vi att ta bussen till Adde och cykla till gömmaren för att bada lite snabbt.
Hände en liten rolig grej hos honom. Jag gick upp för att fylla några flaskor med vatten, så gick jag ut på balkongen lite, sen när jag gick ner för att gå ut igen så va alla redan ute, och jag råkade stänga igen dörren. Hans dörr blir nämligen låst när den stängs, och Addes nycklas låg precis innanför dörren. Tur var det väl att jag glömde stänga balkongdörren. Söta flyckt fick klättra upp och låsa upp, haha, klantigt av mig (a).

Efter världens jobbigaste cykeltur till gömmarn satt vi i solen och snackade ett bra tag. Nu fick jag ta addes sämsta cykel hem eftersom jag bor rätt nära gömmaren. Ska äta middag och sen ska jag ut igen och kröka! Hoppas att det händer någonting kul idag, fast det lär det ju göra eftersom hela huddinge ska ut typ. Får hoppas att polisen inte förstör bara.

Nu ska jag ner och hjälpa mamma med grillen, återkommer antagligen imorgon. Ring gärna på mobilen för att se vad som händer under kvällen.
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0