Sommarlov

Jaa ni, eftersom att bloggsidan är helt jävla fuckad just nu så hinner jag inte skriva lika mycket som förut. Fast det beror också på att jag knappt varit hemma dom senaste dagarna.
Sen EM började har jag bara varit med polare och kollat på matcherna, även träffat annat folk mellan och efter.
Juste, va ute och sprang igår också. Sånt måste man göra för att hålla igång.
Imorgon blir det dock kungsan där jag och några ska in och se på Sverige matchen mot Grekland. Eller det är planerat så i alla fall, får se hur det blir med det, men det lär vara ett jävla bra drag där asså.

Träffade även en gammal vän idag som jag inte har träffat på väldigt länge. Vi tog oss hem till henne för att hon skulle hämta pengar och sen åt vi lunch och snackade om allting.
Det jag vill säga är att fler ska höra av sig. Nu är det sommarlov och det finns inget bättre än att vara med trevliga människor.

Är rätt deppig just nu på grund av ett antal saker, så det skadar ju inte om ni kan försöka göra mig lite happy kanske.
Just nu är jag väldigt trött så jag ska gå och lägga mig, får se vad jag hittar på på förmiddag imorgon.
Puss&kram<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Bobbo är en söt prick!

2008-06-11 @ 01:02:11
URL: http://ddeodorant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0