Tråkig dag, mysig kväll

Jaa vad ska man skriva i sin blogg såhär klockan fyra en måndagmorgon? Antar väl att jag borde ta och berätta vad jag har haft för mig hela dagen.
Kan ju börja med att berätta om mitt lite vilda äventyr igår natt, ungefär vid den här tiden. Min bror hade varit på festival i stan och tog nattbussen till huddinge. Det var nångång runt halv 4 har jag för mig som han ringde mig och bad om att bli hämtad av någon. Jag hade en stund innan det sagt till pappa att han var tvungen att hämta min bror, men han hade kommit in till mig o sagt: "Jag orkar inte vara uppe längre, du får hämta din bror, nycklarna ligger på bordet."
Så när min käre bror ringde tog jag bilen och hämtade upp honom. Det var lite småmysigt sådär när det precis hade blivit ljust.

Dagen idag då. Gjorde absolut ingenting märkvärdigt på dagen. Satt och försökte fördriva tiden genom att kolla på massor avsnitt av How I Met Your Mother, typ världens bästa serie. När klockan slagit fem slog jag ivrigt på teven för att titta på försnacket till fotbollen, men icke. Eftersom det var sista omgången i gruppspelet så spelades båda matcherna senare, kvart i nio dvs, vilket innebar att fotbollssändningarna började ett par timmar senare. Jag som var så sjukt uttråkad skrev till Chris och vi bestämde oss för att dra till IP o lira lite boll. Efter en stund kom Johanna och Carro förbi och vi följde med dom till Johanna för att titta på fotbollsmatchen mellan Turkiet o Tjeckien. Tjeckien som jag hoppades på ledde med 2-0 när det var en kvart kvar, men då slog turkarna till och gjorde 3 snabba mål, vilket innebär turkarna till kvarten och tjeckerna ut ur mästerskapet.
Efter det hängde vi bara, gick ut och tog en promenad och drack även vanilj te med honung, väldigt gott faktiskt. Tack Johanna!
Klockan halv 3 kom pappa för att hämta mig och jag som bara hade shorts på mig frös rätt mycket på vägen hem.

Ni som läser kanske börjar förstå att mina dagar är helt jävla meningslösa, så ni får jättegärna ta och höra av er så vi kan hitta på någonting kuligt.
Det skulle jag verkligen behöva, för jag har kommit fram till att när jag är uttråkad börjar jag tänka alldeles för mycket. Jag tänker på massor saker, oftast dåliga saker, vilket får mig att bli deppig, som i sin tur leder till att är otrevlig mot vissa människor även fast jag inte vill det. Och det är absolut inte roligt att vara deppig, speciellt inte när det är sommarlov, men det är sånt som händer när man inte har någonting att göra på dagarna. Många är bortresta men jag får väl anta att det relativt dåliga vädret också har lite att göra med saken.
Sen ska vi ju inte ens tala om min förkylning som även den bidrar till att jag tappar en himla massa ork.

Som ni kanske märkt på senaste tiden så skriver jag inte lika mycket i min blogg. Det finns flera anledningar till det, men för att nämna vissa av dom så är det bland annat för att det knappt händer någonting i mitt liv nuförtiden som är värt att skriva om, men även för att det känns som att ingen läser längre, och det är absolut ingen som kommenterar. Väldigt tråkigt om jag själv får tycka till.
Så till alla er som bryr sig det minsta om den blivande Blondin-Båbbå; Läs, kommentera, HÖR AV ER!
Om ni inte stödjer mig och hjälper mig ur mina deppiga stunder kommer jag aldrig bli lika framgångsrik som Blondin-Bella ju!

Nu blir det till att sova ett par timmar i min högst osköna säng och hoppas på att morgondagen för med sig någonting positivt till skillnad från idag, alltså att någonting speciellt händer. Fast det blir väl som vanligt att glo på fotboll, dock så älskar jag fotboll så det är inte helt fel det heller, men eftersom första matchen börjar kvart i 9 så har jag en hel dag ledig att spendera på allra bästa möjliga sätt.

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: tove

Haha blondin-Bobo? När jag läste det såg jag bara ett stort vitt afro framför mig. Snälla färga inte håret bara ^^

2008-06-16 @ 09:38:11
URL: http://t0v3.blogg.se/
Postat av: Oerfaren

Jag gör vad som krävs för att förinta eliten!

2008-06-16 @ 13:28:13
Postat av: Anonym

har du körkort?:O

2008-06-16 @ 14:24:47
Postat av: Oerfaren

Nej det har jag inte :)

2008-06-16 @ 17:29:58
Postat av: Anonym

Hur kunde du då få köra bil?:O

2008-06-17 @ 03:17:08
Postat av: Oerfaren

Jag har övningskört i 2 år så jag kan köra rätt bra :P

2008-06-17 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0