Usch

Ja verkligen usch! Usch för en massa jävla saker. För att komma med några exempel så är det till exempel usch med regn, det är usch med kyla, det är usch med folk som lovar glass men inte håller det dom lovat, det är usch med falska människor, det är usch med väldigt massor saker som ni kanske märker.

Jag har inte skrivit på några dagar. Besvikna? Spelar helt seriöst ingen roll för jag bryr mig inte riktigt. Jag har helt enkelt inte haft lust att skriva, men nu kom lusten helt plötsligt fram. Vad beror det på ? Jo kanske det faktum att jag dom senaste 3 timmarna suttit och deppat över allting här i livet, och snackat med typ den enda jag kan prata med om såna saker. Just med tanke på att hon är den enda jag kan prata med så kan jag helt enkelt inte skriva djupare än så om vad som pågår i mitt huvud, vilket för tillfället är jääävligt mycket.

Nu till en aning roligare saker, kanske, om ni nu tycker det. Tänkte berätta lite om vad jag har haft för mig dom senaste dagarna.
På midsommar gjorde jag inget särskilt, åt grillat hemma med familjen innan jag drog och lirade fotboll med några polare från laget. Det började helt plötsligt ösregna så vi sprang in i ett tält som står på IP och lirade lite fotboll där inne, innan solen kom fram igen vilket innbar att vi drog oss utåt. Efter fotbollen åkte jag och Joakim runt hela jävla Stuvsta och Huddinge och letade efter nåt matställe som hade öppet, men då var det verkligen inte. Det slutade med att vi köpte pizza som man värmer i ugnen från statoil och drog hem till Jocke o tittade på matchen; Kroatien - Turkiet. Måste säga att jag fällde en tår när Kroatien åkte ut, helvete vad irriterande. Efter det drog vi på fest men vi stannade inte så länge utan drog iväg med några andra och chillade.

Igår gjorde jag knappt någonting, var hemma mest hela dagen. Tittade på tv och satt vid datorn mest. Mot eftermiddagen kände jag att jag behövde komma ut och röra på mig, så jag tog cykeln till Jocke och hämtade min väska och cyklade tillbaka, vilket innebär över 1 mil. Med värmen i kroppen drog jag ut i backen precis utanför och körde intervallträning innan jag tog en lugn löprunda runt området och sen tillbaka till intervallträningen i backen. Efter det blev det fotboll på tv med hela familjen: Holland - Ryssland. Fyfan vad Ryssland är bra asså, nu när Italien åkt ut så är det helt klart dom jag håller på. Är rätt imponerad av Arshavin måste jag erkänna, skön lirare asså. Runt klockan 1 på natten satte jag på filmen 21. Bra film faktiskt, får en att fundera rätt mycket på livet.

Idag var jag mest med Carro hela dagen. Efter det drog jag och åt med Adde och sen gick vi hem till honom o såg Italien - Spanien. Jag grät faktiskt när Italien förlorade, så mycket betyder det laget för mig.
Resten av kvällen har jag som sagt bara suttit här och varit deprimerad.
Juste jag kollade facinerat på åskan också, men det varade inte så länge.

En av de många anledningarna till att jag är deppig är att vädret är så jävla dåligt så man kan inte göra någonting på dagarna, vilket innebär att man bara sitter inne och slösar bort sitt så hett efterlängtade sommarlov. Eller ja det är i alla fall så jag känner, ni andra kanske har massor att hitta på, vad vet jag.
Nu får vi alltså helt enkelt hoppas på att det bli bättre väder snart, annars kommer jag bli galen.

Förresten, fysträning med innebandylaget imorgon. Inte så värst taggad men det är faktiskt ett måste.

Nu ska jag tillbaka till att grubbla över livets alla gåtor. Förresten, jag har fått höra att jag har svar på det mesta, så ifall ni har någon fråga angående typ vadsomhelst så fråga på, jag ska göra mitt bästa för att försöka ge er ett bra svar.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej, bra blogg måste jag säga! Nå, vem är tjejen du kan säga allting till? måste vara en lyckigt lottad.

2008-06-23 @ 03:59:51
Postat av: Oerfaren

Klart det är en bra blogg, det är ju jag ! :)

Med tanke på att jag inte vet vilken frida du är så avslöjar jag ingenting, tyvärr.

2008-06-23 @ 14:27:16
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Keep on going båbbcheck

2008-06-23 @ 15:27:50
Postat av: Frida

tycker du inte att vi ska få veta det? räcker ju med endast förnamn känner dig ändå inte! :D

2008-06-25 @ 00:43:24
Postat av: Oerfaren

Om du ändå inte känner mig så spelar det ju ingen roll? :)

2008-06-25 @ 01:23:44
URL: http://oerfaren.blogg.se/
Postat av: Frida

Joooo :) kuligt!

2008-06-26 @ 03:08:54
Postat av: Oerfaren

Sluta svammla lilla gumman :)

2008-06-26 @ 04:49:28
URL: http://oerfaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0