Vinst och mål

Dom senaste dagarna har som sagt sett rätt lika ut. Chilla på förmiddagen och sen titta på fotboll med vänner på kvällen.
Fast igår missade jag båda matcherna på grund av att jag själv hade match.
Vi vann med 4-0 och jag gjorde 1 mål. vi skulle vunnit med typ 15-0 om vi hade gjort mål på dom flesta chanserna vi fick, men vi är tyvärr inte så värst effektiva.

Såg repriserna av båda matcherna inatt. Fyfan Italien! Ni är lika ineffektiva som Stuvsta P91 för i helvete! Nu får ni fan se till att vinna mot fitt-frankrike och hoppas på att Holland kämpar i sista matchen.

Skulle jobba lite idag men det blev inget. Lika bra, är jättetrött och har ingen lust med något speciellt faktiskt.
Men ikväll ska jag se på matchen med Jocke och kanske några andra, Sverige-Spanien dvs. Sverige kommer åka på stordäng tror jag, för Spaniens mittfältare är ljusår bättre än Sveriges. Trist men så är det.

Jag fick en lårkaka på matchen igår som gör jättemegaont idag, så om någon har lust att pussa så att det känns lite bättre så är ni jättevälkommna att höra av er.

Har inte så mycket mer att skriva nuförtiden så det får räcka för idag.
Juste fan vad jag längtar till Gothia!

Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0