<3

Vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik så det får bli ett gulligt hjärta.
Sämsta träningen, gjorde typ ingenting, stod bara o frös. Tur att det börja regna precis när träningen tog slut iaf, annars skulle jag blivit dynderarg.
Hahahaha skönaste innan träningen, vi satt i omklädningsrummet typ hela laget, så kommer det helt plötsligt in en kille som är hur ful som helst från 93ornas lag, med en kvast i handen och hotar Chris. Och Chris, så kylig som han är, flinar bara åt killen. Alla vi andra som satt där inne fattade ingenting utan stirrade bara på snubben, som blev asrädd när han såg att vi stirra på honom, kastade kvasten i golvet o gick därifrån. Såklart alla vi brister ut i världens garv, killen såg så sjuuuukt löjlig ut. 
Jääävlar vad roligt de va asså.

Inget plugg ikväll, underbart måste jag erkänna. Kanske man kan försöka sova lite tidigare då? Om man nu lär lyckas. Gothia är säkert iaf, weeii :D

Kort dag i skolan imorgon, slutar 12 och sen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Blev inbjuden till pokerturnering på lördag, låter mysigt.
Och för alla som är intresserade har jag en trevlig match på söndag eftermiddag, bara att glida ner och spana in mig göra ett par mål :)

Nu ska jag ta en macka o glo på Scrubs, kyssar <3

Förresten, måste hålla med min älskade Joakim och erkänna att jag fortfarande hatar bloggar.

Kommentarer
Postat av: kaysa

haha vilken gullig bloggare du är :D
håller med dig, jag hatar nog med bloggar faktiskt:/
men scrubs
äger :D
ha de bäst båbbå

2008-05-15 @ 23:25:02
URL: http://kaysa.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Kaysa visar xD

2008-05-15 @ 23:40:09
Postat av: chris:)

haha de var fan kul bob:P....riktig fjolla:P

2008-05-17 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0