Åt helvete

Jag har tappat all jävla bollkänsla. Kan knappt slå en passning längre. Det är helt sjukt. Jag lirade EN bra match och sen har jag tappat allt igen. Fattar inte vad det är för fel på mig.
Men trots det gick träningen rätt bra. Blev kallad till b-lags match på onsdag.
Den är på Stuvsta IP kl 20.00 ifall någon inte skulle ha något bättre för sig.

Sebastian, jag har inget liv. Det är svaret på kommentaren du skrev, fast jag tvivlar på att du kommer läsa det här, men då vet ni andra det i alla fall. Jag har inget liv.
Och My du var jätteduktig.

Jag har varit enormt trött hela dagen. Somnade på bussen till träningen. Otroligt skönt att jag inte har något att plugga på ikväll. Har ätit megagoda tacos nu efter träningen och bara glott på tv. Ska alldeles strax gå och lägga mig. Och med tanke på träningen kan jag knappt stå upp heller.
Jag längtar tills den här veckan är över. Då är det nästan ingenting stort kvar i skolan, och vädret blir förhoppningsvis bättre. Förresten har vi en viktig match på lördag.
Om jag har tur kan jag även hitta på någonting annat kul i helgen.

Med tanke på att jag blev kallad till b-lagsmatchen på onsdag ser min vecka ut såhär;

Söndag; Match
Måndag; Idrott, barpump. träning med b-laget
Tisdag; Träning
Onsdag; Orientering med skolan hela dagen. B-lagsmatch
Torsdag; Idrott, friskispass, träning
Fredag; Friskispass
Lördag; Match


Nu är alldeles för trött för att komma på någonting mer att skriva om, så det får räcka där.
Borsta tänderna och sen somna i sängen framför scrubs, det är livet. Tuff dag imorgon, bara att kämpa.
Kommer antagligen med ett nytt inlägg eller två imorgon.
Puss på er sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0