Chillfredag

Joo dagen har ju varit rätt chill asså. Även fast jag varit sjukt enormt trött så hände det knappt någonting i skolan. Först matte där vi inte gjorde någonting, sen engelska där vi tittade på film, och efter det hade vi historia där vi bra gick igenom någonting snabbt, minns inte ens vad det var, sen fick vi gå. Även fast vi slutade klockan halv 12 idag så var jag inte hemma förän klockan halv 5 på eftermiddagen. Det berodde på att jag satt kvar och gjorde klart Samhälle/Historia arbetet. Fan vad skönt det känns att ha det gjort, även om det inte känns som om det blev något bra.
Efter det kom jag hem och chillade lite innan en polare kom över. Vi kollade på tv och snackade om allting, rätt trevligt faktiskt.
Sen vaknade jag nyss av att pappa som vanligt skällde ut mig för att jag somnat med teven på. Tog chansen och skrev det här nu, bara för att få det gjort.

Kommer inte ha särskilt mycket tid att skriva imorgon eftersom jag kommer åka iväg till värmdö och lira match typ hela dagen. Nu hoppas jag verkligen att alla ni som läser håller tummarna för mig, annars blir jag surig på er !
Ska hänga med och hämta mamma från Arlanda också om jag är vaken när dom åker på morgonen, får se hur det blir.

Jag måste bara skryta om att jag är rätt duktig på att laga mat, och jag gör världens godaste kladdkakor, bara så ni vet.

Det känns som om det börjar bli lite tjatigt nu, men fyfaaaan vad trött jag är på vissa människor asså. Jag förstår verkligen inte hur vissa tänker. Hur mycket jag än försöker och försöker att förstå så går det verkligen inte. Snälla ni kan ni inte bara dra åt helvete? Allt skulle vara så mycket enklare då.

SommarSommar med grabbarna <3

Nu blire sussa, skriver mer imorgon.
Puss på nötterna <3

Kommentarer
Postat av: Alison

Gullig blogg! ;D

2008-05-24 @ 11:19:07
Postat av: Jemps

Du glömde nämna mig:(

2008-05-25 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0