Chill+Schtek

Typ värdelös dag i skolan idag. Började med idrott i sjödalsparken, brännboll som sista lektionen i 1an. Vi körde tjejerna mot killarna. Även fast jag missade bollen varenda jävla fucking gång så vann vi med 164-80 eller nåt tror jag. Det var nog tack vare att alla andra killar drog frivarv hela tiden och bananplockar-Ivan (Hahahahahahah) som tog lyra hela tiden.
Kan ju säga att det hände ett antal roliga grejer den timmen.
Fast en tråkig sak också. Rebecka råkade slå till Malin i pannan typ med basebollracket. Jag stod kanske 20 meter ifrån men hörde hur det klickade. Hoppas det gick bra med dig Malin! <3

Efter det hade vi lunch och sen Engelska där vi tittade klart på en film i typ 10 minuter, sen hade vi betygssnack så alla satt bara i klassrummet och chillade. Jag fick mitt betyg först av alla, solklart MVG, vad annars? Haha, nej men jag blev så glad så jag sprang runt halva skolan typ och sjöng på låten Hero med Charlotte Perrelli. Kanske inte den bästa låten enligt många men den är fan grym! Synd bara att min sångröst inte är så värst bra.
Tack vare att jag inte hade någon svenskaredovisning idag som vissa andra så slutade jag där, cirka halv 1. Satt kvar och snackade med några polare, och sen när jag gick ut såg jag att Sara, Emmie, Patricia och Timmy satt och stchekte på gräsmattan utanför skolan. Vi gick ner till donken och köpte glass, helt klart inte värt 20 kronor förresten för den där jävla skitglassen, och sen gick vi upp igen och satt där ett bra tag innan min kära far kom och hämtade mig.
Eftersom jag är så sjukt trött hela tiden somnade jag en stund hemma innan jag drog till friskis och körde ett enormt tråkigt pass. Var tvungen för att en viss person inte skulle bli sur på mig! Hoppas att hon är nöjd nu.

Vi har inga lektioner imorgon för alla är inställda. Men jag ska ändå till skolan klockan 12. Nu tänker ni säkert; "Usch vilken nörd han är", eller någonting liknande, men icke!
Det är nämligen så att min bror tar studenten imorgon. Ni vet vad det innebär va? Jo eftersom han tänker supa skallen av sig så tänker jag också göra det. Eller jaa, i alla fall sno så mycket dricka jag kan. Champagne, bål, vin, öl, drinkar, kan inte bli mycket bättre. Eller jo juste, det är ju grillat som gäller också så det kommer bli hur najs som helst!
Men det som kommer vara allra bäst, jo det kommer vara alla lättklädda tjejer som kommer vara ute imorgon, om det nu är lika bra väder imorgon som det var idag eller liknande, men det får vi ju hoppas jättestarkt på så löser det sig säkert.

Match på söndag i gubbängen. Jag som tänkte vila hela helgen men det kommer nog gå bra, dom vi möter har bara tagit en poäng på 5 matcher typ, så det kommer säkert gå finemang.
Fast den matchen innebär att jag kommer missa Sverige-Ukraina matchen som jag planerade att se med några vänner, och att jag missar dokumentären om Zlatan, men det är sånt man får ta liksom.

Nu orkar jag inte skriva mer för jag är så sjukt trött och jättedeppig, så även om jag har massor tankar som virvlar runt i huvet orkar jag inte skriva ner dom innan jag tänkt igenom allt lite noggrant. Jag finns på mobilen dygnet runt ifall någon skulle få för sig att vilja muntra upp mig
Pussissar så hörs vi imorgon <3


image3
Chillet utanför skolan, mysigt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0