Dubbelvinst

Ja milan vann ju med 4-1, men Fiorentiona lyckades också knipa en seger vilket innebär Uefa-Cup spel för Milan nästa säsong. Allt annat än vinst där måste ses som ett misslyckande. Bara att ta nya tag och kämpa sig upp bland de bästa igen. Det första man måste göra är nog att föryngra truppen rejält.
Inter vann ligan. KUK ! Men det måste man acceptera, har man vunnit en liga har man antagligen förtjänat det.

Vi vann vår match! 1-0 blev det. Vi lirade bra typ första kvarten och Chris gjorde ett grymt fint mål. Sen tappade vi helt och försvarade nästan helt och hållet resten av matchen. Men det är väl så man måste spela mot lag som är bra, för dom vi mötte var faktiskt väldigt duktiga. Måste nog tacka Max och hela backlinjen, grymt jobb idag! För oss offensiva spelare blev det mest jaga och styra, men sånt får man ta ibland.
Segern innebär i alla fall att vi vann mot serieledarna som vunnit 4 matcher av 4, och vi är fortfarande obesegrade. Fan vad skönt det känns!! Jag går runt och ler hela tiden för att jag är så glad. Obeskrivlig känsla!
Det blev ännu tuffare när Viktor blev utvisad med cirka en kvart kvar att spela. Idiotisk domare , fast det är ju trots allt domaren som bestämmer. Helvete vad jobbigt det var att jaga och täcka av i slutet. Även om det bara var högst 10 minuter så fick jag springa fram och tillbaka som en galning, kunde knappt andas efter.

Tack till alla som kom och tittade också. Carro, hennes syster Sophia, Johanna. Även Sara och Patricia tittade en liten stund, det var lite oväntat faktiskt. Men tack till alla, underbart av er.

Fan vad jag har ont i rumpan asså. Måste ha sträckt den eller något. Gör så jävla ont. Måste ta smärtstillande eller något.
Nu måste jag nog plugga en aning. Prov imorgon och jag har inte läst någonting alls. Dags att börja snart tycker jag.
Har itne så mycket negativt att säga idag. Förutom att jag inte fick några chanser att göra mål men vi vann ändå och det är det som räknas. Känns verkligen som att saker o ting börjar bli bättre nu. Hoppas bara att vädret kan bli lika underbart som det var förra helgen. Nu ser vi fram emot en vecka med plugg och träningar, ELLER INTE! Längtar redan till nästa helg, även om jag för det mesta har skittråkigt på helgerna.

Nej nu måste jag klä på mig och börja plugga. Kanske kommer med ett kort inlägg senare ikväll, annars får det bli imorgon.
Puss sötisar <3

Kommentarer
Postat av: enieledam

nu följer jag allt din blogg båbb. :D

2008-05-18 @ 22:12:00
Postat av: Anonym

Grattis till segern och skönt att livet börjar se ljusare ut! :D

2008-05-18 @ 22:27:40
Postat av: Carro

klart vi kom och kollade boobi! :D

2008-05-18 @ 22:32:58
URL: http://carolinebergquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0