Fittig fredag

Jaa, det är precis vad som står i rubriken, en fittig fredag !
Började med att jag försov mig så jag va tvungen o skynda mig jättemycket för o hinna till bussen. Hade ingen som helst o gå upp, ville bara ligga kvar o dö eller nåt.
En mattelektion där vi inte gjorde någonting, en engelskalektion där vi inte gjorde någonting och en historialektion som vi inte hade innbär en helt onödig dag som slutade typ halv 11, ändå kom jag hem nyss, halv 2.
Tyckte det var trevligare o chilla med mina homies istället för att gå hem o sova, när jag ändå va där i fittskolan så.
Oj va mycket fitta det blev nu, antar väl att det har någonting med mitt undermedvetna psyke o göra, för lite fitta eller nåt.
Har varit så sjukt trött idag så jag bara velat bli slagen i huvet av ett basebollträ eller nåt , helt sjukt asså.

En positiv sak kom dock ut från den här fittdagen, nämligen ett MVG i slutbetyg i Matte A. Kan ju säga att jag är rätt nöjd asså (a) Flest poäng av alla i klassen, och alla rätt på första delen. Jag som trodde jag sög på matte, men tydligen inte.
Helt sjukt att jag tackade nej till 100 kr från pappa idag. Han ville ge mig det för jag fick MVG alltså. Vad i helvete är det som händer med mig?

Och resten av dagen är ju redan förstörd eftersom vädret suger och det finns absolut ingenting att göra i den här jävla fittvärlden.
SNÄLLA KAN INTE NÅGON FÖRKLARA MENINGEN MED LIVET ?!

Ska väl läsa lite fotbollsnyheter nu o sova en stund, får se hur uttråkad jag är senare, kanske skriver lite mer då.

Senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

meningen med livet är att ha skoj och ta ut så mycet som möjligt utav det :)

2008-05-16 @ 17:15:00
Postat av: Oerfaren

Men det går ju inte?

2008-05-16 @ 18:08:47
Postat av: Anonym

Jodå, om man vill så ;)

2008-05-16 @ 23:10:40
Postat av: Oerfaren

Säg vem du är, så kan jag försöka pressa fram lite vilja

2008-05-16 @ 23:35:43
Postat av: Anonym

Haha jag tycker du ska pressa fram lite vilja ändå ;)

2008-05-16 @ 23:49:04
Postat av: Oerfaren

Får väl ta och göra det i denna hopplösa tillvaro :)

2008-05-17 @ 01:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0