Fittmåndag

Började med att jag var tvungen att gå upp klockan 7 imorse för att hinna med bussen. Första lektionen var naturkunskap i typ 2 timmar där vi bara chillade, gick igenom lite om universum, fick tillbaka prov och sen fick vi fika också. Åt så många kakor läraren hade gjort att jag mådde jätteilla, va nära på att spy. Det resulterade i att jag knappt åt någon mat. Efter det hade vi matte. En genomgång på typ 5 minuter sen fick vi gå. I och med att historian var inställd skulle det innebära att vi hade typ 2 och en halv timmes håltimme. Nästan hela klassen satte sig i biblioteken och förberedde sina redovisningar i Företagsekonomi imorgon. Hoppas det går bra för mig, men för alla andra också. Sen fick jag reda på att idrotten också var inställd så det innebar att vi slutade. Efter att vi förberett redovisningen gick jag ner till donken med några och chillade en stund innan jag tog bussen hem.

Måste nämna att jag gjorde en liten fiffig sak. I matsalen satt Emmie, Sara och Natta och åt. Jag går och sätter mig mittemot natta, tar upp hennes mobil som ligger på bordet och tar ett kort på henne helt plötsligt. Hon såg jättekonstig ut på den, men ändå jättesöt. Snäll som jag är springer jag iväg och skickar den till min mobil, 10 minuter senare när jag går i korridoren skickar jag ett mms med bilden, och texten "Hahahahahaha!".
5 minuter senare ser jag en Natta som störtar emot mig och försöker ta min mobil för att radera bilden. Oj vad sur hon blev, jagade mig runt halva skolan. Men det är ingen fara sötis, bilden är borta.

Hela dagen har jag varit jättetrött, men ännu mer deppig och distraherad. Det märktes på mig enligt några människor, även om jag försökte vara mig själv.
Dom främsta anledningarna till att jag varit deppig är att jag är orolig inför dom två redovisningarna vi har kvar, men ännu mer för att jag har jättemegaont i ljumsken, så jag va osäker på om jag skulle träna ikväll.
Träning blev det dock, rätt lugn och chill träning, men ändå bra träning.
Grejen är den att när jag är deppig för en sak så känns det som om allting annat går åt helvete, och med tanke på att fotboll betyder så pass mycket för mig så blev jag jättedeppig för det. Får hoppas att jag kan lira matchen på onsdag ändå. Matchen för övrigt är på
STUVSTA IP, ONSDAG, 20.00, kom och kolla om det är fint väder.

Just nu är jag jättetrött, både sömnig och trött i kroppen, så jag hade tänkt läsa igenom papprena lite och sen lägga mig och glo på tv tills jag somnar. Tror Scrubs börjar nu förresten.

Kom gärna med kommentarer i min blogg, it makes me a happy Bobo.

Godnatt och puss sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Så typiskt dig bobo."Fiffigt" värre. :P

2008-05-27 @ 10:58:07
URL: http://junnarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0