Förlust och chill

Ja vi förlorade matchen med 3-1. Första förlusten i serien den här säsongen då, inte längre obesegrade. Känns dåligt som fan. Vi lirar alltid ut motståndarna första 15-20 sen suger vi kuk, fattar inte vad det är för fel på oss.
Hemmamatch på Stuvsta IP på onsdag för er som är intresserade. Återkommer om tiden.

Efter matchen drog jag hem och duschade, sen drog jag och Max till il pirata och köpte med kebab hem till Chris där vi åt och tittade på American Pie 2. Jocke och gårde va där också. Mysiga pojkar. Efter filmen drig vi ut till skeppsmyreparken och chillade. Väldigt kallt men det var mysigt ändå. Var massor fjortisar där, och Carros lillasyster Sophia var där. Hon kände sig.. konstig, på nåt sätt när hon såg att jag satt där. Men sen kom hon, Carro och Johanna förbi och satt med oss.

Kom hem för en liten stund sen, och jag är sjuuuuuuukt trött så jag orkar inte skriva någonting mer idag, mer än att jag älskar att hänga med er pojkar, glöm inte det.

Måste säga att jag är besviken på er, alla ni som läser min blogg dvs. Eller ja ni som läset i alla fall, för det är knappt någon som läser längre. Det gör mig lite ledsen i ögat faktiskt.
Får inte glömma att nämna Krebs och Otter heller, som jag lovade att jag skulle göra. Väldigt söta pojkar faktiskt, även om dom är jääääääääääääävligt dyra. Snåla jävlar asså, haha.

Nej nu ska jag sova och hoppas på att min onda rygg kan bli lite bättre, håller på att somna på tangentbordet.
Skriver mer imorgon om jag inte pluggar eller är med grabbarna.
Kyss<3

Kommentarer
Postat av: krebs

vilka fan är billiga? :)bobo, jag leker svårfången så du kan ju försöka mera så kan jag vli lite billigare(A) hihihi sötnoos

2008-05-25 @ 02:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0