Förlust

Vi fölorade b-lagsmatchen med 3-0. Jag bryr mig inte så mycket egentligen. Fick lira hela andra halvlek, och efter en liten stund började det gå bra för mig, även om jag slarvade mycket som vanligt. Men jag tänker faktiskt skylla på att det var min första match mot äldre. Dom lirade både tuffare och tempot var högre än vad jag är van vid.

Manchester United vann Champions League finalen mot Chelsea på straffar, för er som inte redan visste det. Även om jag hoppades lite smått på Chelsea så måste jag ta och gratulera United, dom är värda titel efter hela den hrä säsongen. GRATTIS!

Jag är så jävla trött så jag somnade under straffläggningen lite snabbt. Men kände att jag var tvungen att skriva lite här, för att inte göra mina kära läsare besvikna. Är helt slut i benen efter dom här dagarna, men det är bara att tagga till för imorgon har jag 3 pass framför mig, underbart!
Måste ju visa Carro och resten av tjejerna att jag också kan äga på deras mesiga friskis-pass.

Blir mycket plugg på fredag eftersom uppgiften i Samhälle/Psykologi ska in då på kvällen. Det ska bli skönt att bli av med den till slut så slipper man tänka på den längre. Kan man bara se fram emot sommaren, och hoppas på att den medför någonting bra.

Nu håller jag på att somna sittandes här vi datorn så det får räcka nu. Fler inlägg kommer imorgon, om jag hinner dvs. Men jag ska försöka i alla fall.
Godnatt på er sötisar <3

Kommentarer
Postat av: lagerbäck

Hörru, kan du inte komma lira i landslaget istället? Har fått återbud utav Zlatan som har ont i lillfingret.
ring mig Bobbo!

2008-05-22 @ 14:00:04
Postat av: Carro

pff, vadå mesiga friskis-pass?! vi får väl se hur ägd du är efteråt ;)

2008-05-22 @ 15:13:19
URL: http://carolinebergquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0