Förlust

Ja som det står i rubriken så förlorade vi, med 3-0.
Vi har tappat allting asså, går åt helvete. Nästan så man känner för att sluta med fotboll. Men jag är så sjukt jävla sur så jag orkar inte snacka om det.

Vill bara säga ett enormt tack till alla som kom och kollade. De va väl runt 15 pers så jag orkar inte nämna alla, men ni vet själva vilka som var där. Det värmer! Ta åt er!

Har absolut ingenting kvar i skolan längre, så det är väl en ljuspunkt. Ska nog ta och vila hela helgen, det behöver jag och mina ben. Brorsan tar studenten på fredag så det blir ju lite fest här hemma då.

Det var allt för ikväll, vill ännu en gång tacka alla som kom och kollade på matchen, även fast vi förlorade.
TACK!

Nu orkar jag inte mer, mackor+scrubs=<3
Puss<3

Kommentarer
Postat av: laura

sötnos, ge aldrig upp med fotbollen!

2008-05-29 @ 16:31:54
URL: http://lauramarino.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Äsch

2008-05-29 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0