Första gången

Mitt första blogginlägg i mitt liv.
Känns inte bra asså, men en god vän bad mig börja. Har alltid varit emot bloggar och jag är det fortfarande, men det kanske kan vara skönt att få ut alla sina tankar såhär, med tanke på att jag är lite hemlig av mig. Vem vet, en vacker dag kanske jag blir lite mer positiv gentemot bloggar.
På tal om vackra dagar, usch för idag asså, även fast jag är inomhus så verkar kylan utifrån smitta av sig, eller nåt. Det är i alla fall jävligt kallt här inne, obehagligt .

Förresten, bästa låten just nu: RMK & co - I väntan på bussen. Underbar låt asså, har du inte hört den så har du missat något.

Nu när jag sitter såhär och skriver så märker jag att jag måste ändra om allting flera gånger. Det kan inte vara bra eftersom jag inte får ut mina tankar då, utan ändrar allt för att det ska bli bättre. FYSKÄMS BOBO !
Får ta och skärpa mig med att som vanligt skita i plugget o glo på fotboll.

Later dudes !


Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som en bögblogg :) stolt över dig endå

2008-05-14 @ 21:49:29
Postat av: Oerfaren

Som jag sa, jag är ju bög :)

2008-05-14 @ 21:53:54
Postat av: laura

Nu vart jag glad.
Underbart att få läsa lite om vad som försigår i ditt lilla huvud,

2008-05-14 @ 22:06:43
URL: http://lauramarino.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Haha, tro mig Laura, det kommer inte ens stå en hundradel av vad som försigår i mitt lilla huvud :)

2008-05-14 @ 22:20:16
Postat av: My

fett cool du e då ;)

2008-05-14 @ 22:26:54
Postat av: Oerfaren

Coolare än du nånsin kommer bli My :)

2008-05-14 @ 22:39:33
Postat av: Jemps

Jag kommer bli en flitig läsare, tro mig bob:)

2008-05-14 @ 23:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0