Fuck sömn

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Kan någon, vemsomhelst, vara så snäll och berätta för mig hur jag bara kan sova SJU FUCKING TIMMAR, även fast jag knappt sovit på en hel vecka?!  Alltså en lördagmorgon när ingen jävel stör mig över huvudtaget!
Den som svarar på den frågan får fan världens fetaste kyss!
Säger ju att det är något fel på mig.
Det här kommer ju resultera att jag kommer vara så sjukt trött hela dagen.
Kommer antagligen somna på Doris dansuppvisning också, hur trevligt är det?

Som sagt, ska på Doris dansuppvisning om ett tag, och sen ska jag antagligen hänga med Joakim, kanske blir poker med några andra, återstår att se.

Det här vädret är fan deprimerande. Såg fram emot våren och sommaren med sol och värme, men inte alls. Vi ska plågas med kylan och allt regn ända tills vi dör typ. Fattar inte vad det är för fel på Sverige. 30 grader och sol ena veckan, och sen 10 grader och regn andra veckan. Helt jävla ostabilt! Precis som de flesta fotbollsspelare, prestationerna går ju upp och ner som berg-och dalbanor.
När jag ändå är inne på vädret måste jag berätta att mitt humör i stort sett bestäms av vädret, bara så ni vet.

Jag är trött på allt, jag vill ha en förändring, en stor jävla förändring. Positiv förändring såklart. Men inget verkar ske. Allt rullar på som vanligt, åt helvete alltså. Får väl hoppas att dagen bringar någonting positivt över huvudtaget, ett gott litet skratt kanske. Att hoppas är ju aldrig fel, även om hoppet alltid sviker.

Nu måste jag duscha, äta och fixa lite. Kanske hör av mig senare.
Later

Kommentarer
Postat av: ;)

jag anar att detta är en klagoblogg? :)
and you don't need to ask who i am,
jag är en hemlig beundrare

2008-05-17 @ 17:17:09
Postat av: ikrah

alltså, när man är övertrött så är det alltid mycket svårare att somna Bobo!

2008-05-17 @ 18:41:32
URL: http://ikrah.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Det är ingen klagoblogg, det är en blogg där jag skriver precis som jag känner, om det inte passar dig så behöver du inte läsa :)

2008-05-18 @ 01:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0