Fyfan Sverige =/

Huuuuuuuuuuur fan kan man låta en spelare åka över hela plan och enkelt sätta pucken i krysset ?!
SKÄMS SVERIGE ! Den semifinalen borde ni haft. Bara att tagga till och hoppas på nästa år då. Ja Sverige i Fotbolls-EM lär ju inte lyckas särskilt bra.

Är helt sjukt taggad inför matchen på söndag. Kan inte sluta tänka på den. Är sjukt nervös också. Vi möter serieledarna, dom har vunnit 4 matcher av 4 spelade, vilket gör dom och oss till dom enda lag av 9 som hittils är obesegrade.
Tänker i alla fall på matchen varenda jävla sekund. Måste fan göra mål, annars blir jag besviken på mig själv. Grymt besviken.
Måste ju visa viktor att jag har kommit igång nu , haha.

Jag förstår fortfarande inte vad är för fel på människor. Dom får allt serverat på ett guldfat och ändå tar dom allt för givet, och säger att allting är dåligt. Herregud asså, folk behöver perspektiv. Det behöver iofs jag också.

Trevligt att ständigt få höra att folk gillar min blogg, men tro mig, jag hatar fortfarande bloggar och jag hatar fortfarande människor.
Jag skriver för min egen skull.
Har även kommit på att jag är alldeles för kräsen, vad det än gäller. Inte bra, det måste vi se till att ändra på. Eller vad är det för meningen egentligen? Inte så att alla jävla idioter kommer bättra sig helt plötsligt bara för att jag blir mer ödmjuk.

Dummiga Julia läser min blogg, även fast jag sa åt henne att hon inte fick. Duktig som hon är så kommenterade hon mitt "grova vokabulär". Förlåt sötnöt, men jag skriver som sagt som jag känner.
Julia är en såndär människa, jag säger inte vilken slags, men en sådan som jag funderar väldigt mycket på. Måste försöka lista ut hur hon fungerar asså. Hoppas bara hon inte följer mig regelbundet nu, då blir jag surig.

Nej nu får det räcka, sömn är något alla behöver, även om jag kommer vara lika trött som vanligt imorgon hur länge jag än sover. Får väl dra ett inlägg imorgon när jag vaknar, får se på vilket humör jag är då.

Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Godnatt!

2008-05-17 @ 02:29:15
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: julia

hihi ;) jag e lite mysko faktiskt.

2008-05-17 @ 02:35:19
URL: http://hejjulia.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Till och med 20-åriga singelmammor läser min blogg

2008-05-17 @ 12:31:40
Postat av: Jemps

jag är också så jävla kräsen med allt! jobbigt ju

2008-05-17 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0