HATA !

Fyfan vad jag hatar skolan. Allt är så jävla jobbigt, folk borde ju fatta att dagens ungdomar inte klarar hur mycket som helst, även fast vi har mycket mindre nu än vanligt. Jobbade på bra idag ändå, känner mig lite smånöjd.

En annan sak som jag hatar är bussar. Helvete asså, jag mår alltid illa när jag åker buss, känner mig spyfärdig varje gång, även om det bara är en kvart. Ska fan sno syrrans bil från och med nu.

Kom precis hem iaf och eftersom jag mår så dåligt pallar jag inte göra mer än att ligga hemma o titta på tv resten av dagen, förutom träningen förstås. Hoppas att det inte börjar regna. HATAR o träna i regn.
Oj vad jag hatar saker, fast det va knappt en tusendel av allt jag hatar.

Inte ätit något onyttigt på hela dagen, fan vad nöjd asså, men helgen lär ju gå åt helvete =/
Får försöka daska till mig själv när jag börjar känna suget.

Nej nu ska jag lägga mig i sängen o glo på teven, ska äta om en stund också.
ÄLSKA MAT NÄR MAMMA ÄR BORTREST, eller inte.

Later


Kommentarer
Postat av: Jemps

Du börjar ju nästan komma upp till min hatiska nivå ;)

2008-05-15 @ 22:37:41
Postat av: Oerfaren

Snart så

2008-05-16 @ 13:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0