Helt slut

Rätt lugn träning idag, lite speed övningar i början och sen mycket övningar. Dåligt tempo men det var ändå rätt bra. Skönt att vi börjar bli ett riktigt sammansvetsat lag nu. Känner mig bättre än igår när det gäller passningar och sånt i alla fall. Slog ett par riktigt sköna långbollar, så lite nöjd måste jag nog vara.
Hann inte plugga någonting idag, och det lär jag inte orka heller.

Jag är helt sjukt deprimerad just nu. Tror det är orienteringen som förstör allt. En dålig sak gör allting dåligt för mig. Är så sjuuukt otaggad på att ens åka dit imorgon, men jag lovade Sebbe att paina igenom allt lite snabbt så vi blir av med det. Rätt skönt att komma hem tidigt ändå så jag hinner ladda bra inför matchen. Den innebär dock att jag kommer missa finalen i Champions Leauge. Lite surt men som tur är så är det inte Milan som spelar, och en hel engelsk final är faktiskt inte så intressant i mitt tycke.
Får inte glömma att ta med mig en nål så jag kan kopiera några av kontrollerna imorgon, lite fusk är nog tillåtet ändå, säger vi.
Men som sagt, man borde inte prata så mycket med mig just nu för jag är verkligen sur på allt och alla, och jag ser ingen mening med någonting just nu. Förhoppningsvis blir det bra väder till helgen för när det blir bra väder brukar jag bli gladare. Hopp, usch vad jag tjatar om hopp, men hoppet är allt jag har för tillfället, och en fåtal underbara vänner.

Någon kommenterade att han eller hon saknade mig. Det var väldigt gulligt av en personen. Synd bara att han eller hon inte vill skriva vem det är, men okända sötisar är också uppskattat.

Jag har helt sjukt ont i kroppen, träningsvärk, utsliten och småsträckningar. Får hoppas att det går över med sömnen. Men om någon söt unge vill blåsa eller pussa skulle det inte heller skada, haha.

Nu orkar jag inte skriva mer, även fast jag och Carro för en liten stund sen kom fram till att jag analyserar saker alldeles för mycket i mitt huvud. Mackorna väntar och sen sängen.

Kommer antagligen skriva ett väldigt surt inlägg imorgon efter orienteringen.
Puss på skinkan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0