Helt slut

Fan nu måste jag nog ta och skämmas lite. Jag som trodde att det där jävla friskispasset skulle vara hur enkelt som helst. Oj vad fel jag hade. Till att börja med så tvingade tjejerna mig att ställa mig framför dom, bara för att dom skulle kunna stå och asgarva åt mig hela tiden, vilket jag vet att dom gjorde för jag va så jävla lost. Allt gick ju åt helvete. Nu ska jag inte börja komma med massor ursäkter, men när det är första gången så är det ju faktiskt en aning omöjligt att göra alla rörelser exakt som ledaren om man aldrig sett rörelsen innan. Man måste ju liksom kolla hur hon gör först och sen försöka komma in i rytmen.
Men tjejer, och speciellt Carro, den bjuder jag på. Fast nu när ni fick er ett sånt gott skratt borde ni fan vara snälla mot mig istället för att hålla på och mobbas hela tiden. Vänta bara tills jag kommit igång och lärt mig lite, då jävlar ska jag äga er.
Förresten, bara en liten såndär "by-the-way"; Jag tror aldrig jag sett så många rumpor i så tajta byxor samtidigt. HERREGUD, bara det gjorde ju så man mådde illa och tappade koncentrationen.
Men som jag sa, ska inte skylla ifrån mig, jag är nybörjare och dålig. Så, nöjd nu Carro?

Efter friskis vare en riktigt lugn träning ikväll. Några passningsövningar, lite småspel och en jävla massa skott. fan mina skott går ju åt helvete. Kan knappt skjuta längre. Va tvungen o skjuta typ 30 skott innan dom började bli hyffasade. Måste fan ut och nöta i sommar, annars kommer jag verkligen aldrig mer göra mål. Asså inte för jag gör det nu heller, men ja ni förstår.

På tal om sommarn, fan vad jag längtar efter fint väder och fotbolls-EM. Är så sjukt taggad på att se hur det går för alla lag, speciellt Sverige. Hoppas hoppas hoppas.

Är fortfarande helt jävla sjukt irriterad på människor. Är det inte idioter så är det massor småsaker som irriterar mig. Alla dessa idioter i samband med tillvaron gör det hela till ett rent helvete, för min del i alla fall. Även om det inte verkar så på mig utåt så är jag helt sjukt arg och irriterad på människor just nu, bara så ni vet.

Jag är helt slutkörd i benen, för att relatera lite till överskriften. 5 dagar i streck har jag gjort någonting jobbigt, kan knappt stå upp längre. Nu är det bara strecha och vila som gäller, så är jag taggad och klar till matchen på lördag. fan vad kul det ska bli att lira! Synd att det är bortamatch bara.

Imorgon slutar jag klockan 12 men eftersom det där jävla Samhälle/Psykologi arbetet ska in imorgon ska jag nog stanna en stund efter skolan och göra klart det. fan vad skönt det kommer kännas när det är över, vad jag än får för betyg på det. Från och med nästa vecka är det bara chill som gäller i skolan.
Förresten, mamma kommer hem på lördag. Har inte pratat med henne på två veckor. Åhhh god mat igen!

Nu orkar jag inte skriva mer för jag håller på att dö av hunger, har inte ätit sen lunchen. Hoppas att en viss person är nöjd över att jag skrev innan jag åt. Allt för den söta jäveln!
Mat+scrubs+sängen=HJERTA!
Kyss<3

Kommentarer
Postat av: Carro

yes jag är nöjd för att du är ärlig angående hur det gick på friskis och det var väldigt gulligt av dig att skriva fast du var så hungrig haha ;)
okej ska försöka att inte mobba dig imorron, kanske skrattade tillräckligt idag på passet, förlåt! (a)

2008-05-22 @ 23:10:29
URL: http://carolinebergquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0