Hetthetthett

Ja helvete vad varmt det var idag. Lite dålig uppdatering i bloggen men det beror på att vi har gäster som vi haft ett par dagar nu. Dom lämnar nog oss snart, tråkigt, men det blir skönt att allt återgår till det vanliga.
Idag började jag dagen med att vakna tidigt efter en sen natt. Jag, brorsan och kusinen kom hem lite innan klockan 3 inatt efter att ha varit på slutskivan för studenterna i Sjödal- och Huddingegymnasiet. Kom in även fast det var 18-års gräns. Måste erkänna att jag känner mig lite cool asså, även fast det var ett antal bekanta där som är lika gamla som jag själv är. Många 3or som kände igen mig också, och var en aning chockade över att se mig där inne.

Eftersom det var så varmt idag hängde jag mest med släkten ute i trädgården. La mig och solade en stund på studsmattan, och när kusinen la sig där en stund också så somnade vi båda två. Fan vad trött jag var asså, men det är jag just nu också så det blir väl typ samma sak.
Efter det så åkte jag med min morbror till systemet för han skulle handla lite, och sen tillbaka hem och grilla med alla. Grillat igen asså, man ska inte klaga.
En stund senare begav vi oss till kusinerna i Segeltorp där en av mina kära kusiner äntligen tagit studenten, efter 5 år, haha. Det var en jävla massa folk där måste jag säga. Många jag aldrig träffat, både svenskar och invandrare.
Det kom en tjej som var helt sjukt snygg, och jag spanade in henne ett tag. Sen frågade jag en av mina kusiner där vem hon var, och hon berättade att dom två hade gått i samma klass. Kusinen som jag frågade är 94a.......... Kände mig lite nere efter det men ingen fara, när dom flesta svenskarna dragit drog syrran igång musiken och dansen var i full gång. Klart man satte igång med att underhålla alla, dans är ju rätt kul faktiskt. Speciellt när min kära morbror smugglat lite whisky några gånger, hahaha. Fast jag blev inte full, blev bara pigg på nåt sätt.
Efter danserna, vid klockan 10 typ fick jag skjuts av brorsan till stuvsta där jag träffade en vän. Vi gick på en väldigt lång promenad innan vi träffade lite annat folk, så då blev det chill med vattenpipa. Det var väldigt mysigt.

Bortamatch i gubbängen imorgon. Lite otaggad men jag tror det kommer gå bra för oss, dom är tydligen dåliga dom vi ska möta. Innan det blir det uppladdning med att titta på Sverige - Ukarina. Blir najsigt, fast kommer inte göra någonting annat på hela dagen.

Nu är jag megatrött så jag ska ta och lägga mig, lång dag framför mig imorgon. Ser fram emot sommarlovet också, kommer bli underbart!
Natti sötisar <3

Kommentarer
Postat av: Oliver

vänder vi trenden elelr blir det tredje rak? :O haha

2008-06-01 @ 02:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0