Kukorientering och matchdag igen

Fyfan vad jag hatar orientering !!!!!!!!!!!!!!!
Vi sprang runt i två timmar och lyckades bara ta 9 av 14 kontroller. Det tråkiga är att jag o sebbe va dom enda som inte lyckades. Fyfan vad misslyckad man känner sig asså. Löpte runt hela jävla haninge och fattade ingenting. Trött, hungrig, varm och svettig, det var så man kände sig i den där fittskogen.
Men det som är absolut tråkigast är att jag kommer få sänkt betyg i idrott från MVG till VG. BARA för att jag inte hittade några jävla äckliga kontroller. Eller aa kanske lite för att jag skrek på typ 3 lärare när vi kom tillbaka, men ändå.
Den här dagen har bara varit negativ, och den har förstört hela mitt psyke. Jag kommer gå runt och vara arg och sur i flera dagar nu, bara så ni vet.

Med tanke på att jag är helt jävla slut i benen och vrickade fötterna typ 10 gånger så finns det ju ingen chans att jag kommer orka b-lags matchen ikväll, så otränad som jag är. Allt kommer gå åt helvete, jag kommer förstöra allting. Och inte bara det, jag kommer även missa Champions League finalen som jag har skrivit ett antal gånger nu.

GAAAAAAAAAAH!
Det enda jag vill göra just nu är att dö, så arg och irriterad är jag! Känner ju även för att döda andra människor men det är mycket jobbigare.
Glöm inte att minsta lilla grej kommer göra mig skitarg just nu, så tänk efter innan ni säger eller skriver något till mig.
Skulle kunna skriva så jävla mycket mer om hur sur jag är och hur mycket jag hatar allt men vad tjänar det till? Ingenting kommer någonsin gå bra för mig, det är nog dags att inse det.

Nu äre bara vila, strecha, äta och sen dra till matchen, som för övrigt börjar
20.00 på Stuvsta IP ifall någon har lika lite liv som jag har.

Nu orkar jag fan inte skriva mer, ska gå och hata lite mer, om det nu är möjligt. Får se om jag orkar fortsätta med den här jävla fittiga horbloggen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha min första spontana tanke när jag såg rubriken var "orientering bland kukar??!"

2008-05-21 @ 15:13:42
URL: http://carlssonmalin.blogg.se
Postat av: Empem

Hejsan! Allt bra? :)

2008-05-21 @ 15:18:36
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du haft en bra dag idag!

Kram!

2008-05-21 @ 15:29:38
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0