Lugn dag

Efter att ha kämpat mig upp från sängen tog jag bussen till skolan. Första lektionen fick vi titta på film. Eftersom vi jobbat med terrordåd så fick vi se filmen München. Har sett den förut men det var ett tag sen. Minns den som långtråkig, men nu när jag är äldre och klokare (haha) så var den mycket mer intressant. Vi fortsatte titta på den på mattelektionen, eftersom vi är klara med kursen i matte, innan vi hade lunch.
Äckligaste hamburgarna till lunch, usch asså, smakade jätteilla.
Men sen klockan 12 skulle vi ha redovisning i företagsekonomi, och jag var en aning nervös för hur det skulle gå.
Vet ni hur det gick? Jo det gick PERFEKT ! Allting satt klockrent, inte bara för mig, utan för hela gruppen. Vi fick massor positiva reaktioner och läraren hade absolut ingenting negativt att säga. Det underbara var att vi var den enda gruppen i både vår klass och den andra SMEK klassen som inte använde sig utav stödord. Fan vad bra jobbat pojke och flickor! så jävla skönt!
Det enda som jag har kvar i skolan nu är en redovisning i svenska imorgon, sen är jag helt friiiiiiiiii! Längtar så sjukt mycket!

Underbart väder idag förresten, synd att man inte har något att göra.
Fast måste plugga inför redovisningen och sen har jag träning ikväll. Får fortsätta vara en lugn dag.
Skulle träffat några vänner men orkar verkligen inte.

Förresten, hoppas att redovisningen imorgon går lika bra som den idag!

Sebastian jag är sur på dig! Precis när jag skulle krama en tjej så kommer den jäveln och drar bort mig, fan vad sur jag blev, så fick jag inte gå tillbaka heller. Jag som behöver en jävla massa kramar nu när jag är deppig (på grund av min ljumske som fortfarande gör helt sjukt ont) och ständigt trött. Så nu får ni som läser se till att krama mig så fort ni får chansen!

STUVSTA IP, IMORGON ONSDAG, 20.00 !!!
Kom o kolla om det är fint väder ! Har försökt dra ner ett antal människor redan, ju fler som kommer desto bättre spelar jag, säger vi.
Är lite nervös asså, vi måste vinna den här matchen. Hoppas Viktor kan vara med, skulle behövas. Hoppas på bra väder också. Det är mycket man får hoppas på såhär i livet.

Fan vad jag är less på vissa människor i min klass asså. Förstår verkligen inte hur dom tänker, det är som om dom bara har en sak i huvet. Fast det är andra människor också, förstår mig inte på såna. Fast jag måste bekänna att dom flesta i SMBE07B är väldigt trevliga människor.
Ibland har jag lust o bara gå fram till vissa och skälla ut dom. Fast det skulle aldrig funka för dom får ju vara som dom själva vill liksom. Alla är ju olika.

Nu orkar jag inte skriva mer, måste plugga lite. Kommer kanske med ett inlägg efter träningen.
Pussissar <3


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

det behövs lugna dagar ibland :)

2008-05-27 @ 16:16:10
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: ;)

Lycka till npå redovisningen imorgon :D

2008-05-27 @ 16:28:17
Postat av: Oerfaren

Det har du rätt i "mamma" :)
Och tack så mycket du okäna människa :D

2008-05-27 @ 17:22:15
Postat av: Jessica

Redovisningen gick ju skit bra ju! Du hade inte behövt oroa dej!
´Lycka till på matchen :)

2008-05-28 @ 14:58:44
Postat av: Oerfaren

Ja vi är bäst Jessica, haha ;D
tack så mycket :)

2008-05-28 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0