Matchdag

Fyfan vad jag är nervös, och rädd, men också jävligt taggad!
Har nog aldrig känt såhär inför en match tidigare. Hoppas iaf att det går bra, och att några av er läsare kommer ner och kollar, då blir jag glad.
Drömde till och med om matchen. När vi satt i omklädningsrummet innan och bytte om. Det sjuka var att typ alla i laget va sjuka så de va massa gamla spelare där. Konstigt.
Men det verkar vara en speciell match idag, för alla verkar så sjukt taggade. Chris, som smsar mig och frågar om jag har något tips på vad han kan göra istället för att sitta och räkna minuter. Marcus alltid lika taggad. Krebs som till och med kommenterar min blogg och skriver att alla ska tagga till. Hoppas bara Jocke har fått till det nu i helgen så han också är taggad.
Våran älskade glenn är ju borta i en månad. Han och jag som precis började spela grymt tillsammans. Nu får man stå ut med "snabb-harriiii".
Nej men det ska nog gå bra. Som sagt, alla är sjukt taggade.

Bara för att lite snabbt komma in på min enormt underbara sömn, det blev cirka 6-7 timmar inatt igen, sen typ 3 timmar då jag halvsov och vaknade var 20e minut. Någon som vill byta sina sov vanor med mig kanske?

Fortfarande lika trevligt att fler och fler läser min blogg. Har fått många fina kommentarer om att den är bra och att jag skriver bra och så, men helt ärligt så förstår jag inte vad som är så bra. Jag skriver liksom bara hur jag känner och hur jag tänker? Även om det bara är en liten del av allt som pågår i mitt underbart krulliga huvud.
På tal om mitt krull; NÄR I HELVETE SKA FOLK FATTA ATT DET INTE ÄR OKEJ ATT TA PÅ MITT HÅR?!
Även om ni inte förstår varför så kan ni väl försöka respektera min vilja?
Och på tal om respekt, varfan finns den egentligen? Känns som om ingen respekterar någon nuförtiden. Klart man inte har lust att respektera någon annan då. Alla är ju bara så sjukt själviska nuförtiden. Får försöka hålla mig till mina älskade som i alla fall försöker.

Krebs verkar vara på G idag asså. Skriver om och om igen hur taggad han är. (Nu blir det lite väl mycket "taggad")
Hoppas han är lika underbart säker där bak som han alltid är, så ska jag försöka göra så många mål jag kan.

Oj vad tiden springer iväg. Jag måste löpa ner och laga min egen speciella mat som jag måste äta inför varje match. Annars går det inte asså, allting måste vara helt rätt. Sen så måste jag plugga lite också, har ett litet prov imorgon som jag inte är så lycklig över. Och sen så får jag ju inte glömma Serie-A magasinet och sedan Milans sista match för säsongen. Den helt sjukt pinsamma säsongen från Milans sida. Verkar som om det blir Uefa-cup spel nästa säsong. Man har bara sig själva att skylla. Men jag lägger varenda liten ynka droppe hopp jag har på att Fiorentina förlorar och Milan vinner, även om jag tycker att Fiorentina är ett väldigt karismatistiskt lag. Fast några droppar får nog få åt att hoppas på att Inter förlorar och att Roma vinner. Dom förtjänar att vinna, vilket inte fuskar-Inter gör.
Sammanfattning; Laga mat, plugga, se på fotboll, hoppas, samtidigt tagga inför match, samlas o träffa grabbarna, VINNA ! och sen plugga lite till tyvärr.

Nu måste jag verkligen gå, men glöm inte;

STUVSTA IP, 18.00 !!!!!
Kommer ni inte så kan ni i alla fall hålla alla tummar ni har. Ni anar inte vad det här betyder för mig.

Kanske kommer med ett inlägg ikväll efter matchen, beror på hur det går.
Kyssar på alla <3

Kommentarer
Postat av: krebs

trust me i will! :)

2008-05-18 @ 14:04:25
Postat av: julia

stackars oss (roma) :( vi förtjänade att vinna mkt mer än äckel smuts fuskinter. men vi tar och vinner nästa säsong istället och vi kom ändå typ 20 points före milan trots att totti vart skadad hela säsongen, hihi (A)

2008-05-18 @ 18:22:03
URL: http://hejjulia.blogg.se
Postat av: Jemps

Provet kommer gå åt helvete. jag har inga böcker med mig hem haha! Lycka till än en gång Bob

2008-05-18 @ 18:51:06
Postat av: srm

asså hur fan orkar du blogga, det är ju inte en elelr två rader du skriver :O puss babe

2008-05-19 @ 22:49:53
Postat av: laura

Fuskinter?
Tah, Roma är ingenting!
Puss på dig bobo.

2008-05-21 @ 13:15:55
URL: http://www.lauramarino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0