Meningslös men rolig dag

Skolmässigt var den här dagen helt meninglös. Vi gjorde bara det där fittprovet i naturkunskap på morgonen, som jag tror gick åt helvete för min del. Sen hade vi matte, som vi inte behövde stanna på för läraren orkade typ inte. Efter det hade vi historia där vi inte gjorde nåt för det var bara betygssnack. Så istället för att sitta i klassrummet som resten av min tråkiga klass gick jag runt i skolan och kollade på 3orna och deras poängjakt. Fyfan vilka sjuka saker som ska göra asså. Det var allt från att äta flugor till att dricka råa ägg och spela fotboll i underkläder, men också bygga pyramider med typ minst 6 pers och köra wet t-shirt contest i en fontän. Och alla var utklädda också. Fyfan vad roligt det var att se, längtar så sjukt mycket tills vi får göra samma sak i 3an.
Efter det var vi tvungna att dra till idrotten även om jag så gärna ville stanna och titta. Vi hade barpump på idrotten. Helvete vad jobbigt det är asså, kan knappt lyfta armarna nu. Och så ska jag iväg om ett tag och träna med b-laget.
Sen så har jag lovat Carro att hänga med på friskis pass på både torsdag och fredag.
När jag ändå är inne på träning kan jag ju visa mitt träningsschema den här veckan;

Söndag; Match
Måndag; Idrott, barpump. träning med b-laget
Tisdag; Träning
Onsdag; Orientering med skolan hela dagen
Torsdag; Idrott, friskispass, träning
Fredag; Friskispass
Lördag; Match

Lite tufft kanske? Äsch det är bara kul ju. Förutom orienteringen dvs. Den suger kuk. Ska dra dit och hitta typ 3 kontroller sen chilla och säga att jag inte hittade resten.

Förresten, jag sov typ 8 timmar inatt, och vad händer med mig? Jo jag är heeeeeeelt död hela dagen. Även fast det varit så kul i skolan så har jag gått runt och gäspat typ varje halvminut, och halvsovit gåendes typ. NÅGONTING ÄR FEL PÅ MIG !!

Fick VG i slutbetyg i Historia. Det var det jag satsade på så jag är helt nöjd. Och vi har typ ingenting kvar i skolan längre förutom den sjukt jobbiga uppgiften i samhälle/psykologi och en mindre uppgift i svenska. Fan saker och ting börjar se ljusare ut. Får hoppas att allting fortsätter åt samma håll bara.

Nu måste jag äta lite och sova typ så jag orkar träna senare.
Kommer säkert med ett inlägg senare ikväll.

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Jemps

friskisbobo :D jag blir helt fövånad :D
du är gladare nu märker jag bob, thats great!

2008-05-19 @ 19:33:52
Postat av: Oerfaren

Jag måste bevisa att jag är en man bara.
tro mig, allt kommer vända om några dagar

2008-05-19 @ 23:26:16
Postat av: enieledam

skönt att allt ordnar sig till slut båbb!
är en trogen läsare, är kul o läsa om ditt liv. :)

2008-05-19 @ 23:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0