Sommardoft

Det som hände när jag vaknade imorse var att syrran kom in och drog undan gardinerna och öppnade fönstret. Vad är det som sipprar in, om inte en helt jävla underbar doft av sommar. Där blev jag så glad så det skulle räcka hela dagen.

Syrran kom hem sent från stan igår och hade köpt en jättefin sommarskjorta till mig. Väldigt snällt av henne då hon vet vad jag gillar. Kommer bild längre ner

Vi åkte till arlanda och hämtade upp mamma, hon har med sig en jävla massa godis asså. Nu måste jag se till att hålla mig, annars kommer hela den här veckan som gått varit åt helvete. Fick köra hela vägen hem. Älskar att köra vår rosa bil asså, helt underbart.

Nu är det alldeles strax en viktig bortamatch mot Ingarö IF. Vinner vi mot dom så går vi garanterat upp på andra plats. Vi har några spelare skadade/avstängda så det blir tufft men vi får göra vårt bästa. Jag har dock jätteont i ryggen, vetefan vad som har hänt, men lite smärtstillande och mycket vilja så ska det nog gå ändå.
Det kommer bli en lång resa, cirka 1 timme, eftersom Ingarö IP ligger någonstans på Värmdö, så det blir en bit att åka, men som sagt, vår rosa bil tillsammans med min iPod blir en perfekt kombination, speciellt när det är så pass fint väder.
Den som inte håller tummarna kommer få en fet smäll!

Måste bara säga att jag längtar till sommaren och all tid jag kommer spendera med dom närmsta, I love you guys <3

Nu blir det att tagga till och sen dra till matchen, lite nervöst idag också faktiskt. Efter det blir det chillkväll.
Ha det bra sötisar <3


image2
Tack syster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0