Sömn, uefacupvinnare och idioter

Jag har märkt en sak, jag klarar inte av skolan en dag då jag sovit mer än 6 timmar på natten. det låter säkert helt sjukt men jag är som piggast då jag sovit 5-6 timmar. Det måste fan vara något fel på mig.

Om ni orkat läsa tidigare inlägg så märkte ni nog att jag tittade på fotboll innan ikväll. Det var finalen i Uefa-cupen och Zenit St:Petersburg vann över Glasgow Rangers. Mycket bra jobbat Zenit ! Värdiga vinnare måste jag säga efter stundvis underbart spel.

Jag har valt att inte godkänna idiotiska kommentarer i min blogg om man inte ens vågar skriva vem man är. Är man dock anonym men är trevlig så är det helt okej :)

Dags o dra sig mot sängen nu, skyndade mig lite med plugget så jag skulle hinna se lite scrubs också :D
3 inlägg på en o samma kväll är inte dåligt asså. Men det visar väl på hur tråkigt liv jag har xD

Godnatt människor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget tråkigt liv, snarare ett spännande och mystisk utifrån.

2008-05-15 @ 10:13:42
Postat av: Oerfaren

Skulle vara ännu mer spännande om du kunde säga vem du är? :P

2008-05-15 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0