Studentdag

Så sjuuukt jävla varmt ute! Nästan perfekt väder för att ta studenten, som min bror gjorde idag. Bra molnen hade försvunnit så, fast det är ändå jättevarmt, varmast i år tror jag.
Det var enormt mycket folk utanför skolan och man kunde knappt andas när man stod där o svettades, men det var värt det. Fan vad härligt att se alla springa ut och vara så lyckliga.
Efter att alla hoppat på flaken tog vi våra enormt söta rosa bil och körde efter brorsans flak typ 2 varv runt huddinge, asnajs, dom verkade ha jättekul
Det enda jag ångrar är att jag inte hoppade på flaket med dom, helvete vad roligt det skulle varit, men jag får helt enkelt vänta på min tur.
Nu är brorsan på väg hem och vi ska grilla med släkten och fira honom. Lär bli en del champagne, haha.
Hoppas att det händer någonting kul ikväll. Kusinen vill dra med mig på studenternas slutskiva i stan men jag vet inte riktigt om jag kommer kunna ta mig in, med tanke på att det är 18-års gräns. Om någon annan sötnos där ute vill hitta på någonting så säg gärna till.

Jag är jättehungrig för jag har inte ätit på hela dagen, så jag ska äta riktigt gott när maten väl är klar. Vill verkligen hitta på någonting ikväll så hör av er sötisar!
Nu orkar jag inte skriva mer, sak ut och njuta av vädret, men vi hörs senare
Kyss <3

Kommentarer
Postat av: lindersson @

haha, fyfan vad nais blogg asså! hur många läsare? :) <333

2008-08-08 @ 00:51:34
URL: http://llinderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0