Trötter

Det här inlägget är endast för att en viss person bad mig skriva såhär sent på natten. The things I do for some people.
Men då kan jag väl lika gärna passa på o lätta på hjärtat, eller i alla fall få ut lite ilska. Vem vet, då kanske jag kan sova mer än 7 timmar. Man kan ju alltid hoppas.

På tal om 7 timmars sömn, fyfan vad trött jag varit idag. Höll på o somna på bion. Juste, jag va på bio nyss med Carro och Johanna. Trevliga prickar de där. Blev ingen poker, dom började alldeles för sent och jag skulle vara hemma nu, så det gick inte ihop. Dock var jag på dansuppvisningen där Doris dansade på för fullt. Jävlar vilken duktig tjej alltså. You go girl ! Caroline och My var inte heller så pjåkiga.

På vägen hem kom det på tal igen. Jag tänker alldeles för mycket. Medan Carro och Johanna satt och försökte övertala mig om att skriva lite mer glatt i min blogg, speciellt nu när jag haft en så trevlig kväll, vilket jag hade, så kunde jag inte sluta tänka på allting som är fel. Fel i mitt liv, fel i den här världen, fel i min värld. Skulle jag skriva ner alla mina tankar här så skulle jag få sitta hela natten och skriva. Men det kan jag tyvärr inte göra, måste tagga inför matchen imorgon. Är sjukt nervös, vet inte varför. Hoppas alla som läser detta nu håller tummarna för oss.

Provade thai-mat för första gången i mitt liv idag typ. Smakade faktiskt väldigt bra, kanske borde vidga mina vyer lite mer och prova nya saker, kan ju inte skada. Kanske man kan bli lite mer social samtidigt.

Måste köpa nya kläder! Har tänkt på det ett bra tag nu, men måste få tag på pengar på något sätt. Får väl typ komma med fler MVG så kanske jag kan få lite bonus.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, även om det virvlar runt tusentals tankar i mitt huvud, är alldeles för trött för att skriva ner allt. Får ta och lägga mig så jag är taggad inför imorgon.
STUVSTA IP, 18.00, SÖNDAG ! Kommer du och kollar så är du underbar.

Förresten, det här inlägget var inte så hatiskt, skeptiskt, negativt och argt som de andra. Pyttesmå framsteg med tanke på att varenda jävel som läser min blogg säger åt mig att skriva gladare. Det kommer gott folk.


En trött Bobo efter bion. "And his hair was perfect.."
image2


Godnatt på er alla sötnowsingar <3

Kommentarer
Postat av: C

tack för att du skrev, alltid trevligt att höra från dig ;) och det var ännu roligare att det var ett positivt inlägg den här gången haha, fortsätt så!
godnatt

2008-05-18 @ 01:24:04
Postat av: krebs bobos lilla söta prick

Fyfan alla är taggade till matchen konstigt nog :s! Ses på IP. 2 nickmål av mig och bobo sätter en retur :) 3-0 pöööööööööösss

2008-05-18 @ 11:32:50
Postat av: laura

Lycka till bejb.

2008-05-18 @ 12:25:49
URL: http://lauramarino.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Tack sötisar

2008-05-18 @ 12:27:30
Postat av: doris

naaw bobo, vad söt du är:D det var tack vare att du var där som det gick så bra(A) och lycka till på matchen idag, du vet att jag hade kommit och hejat på dig, men tyvärr har jag ju uppvisning även idag. men jag håller tummarna för att du gör lika många mål som sist när jag var där;)

2008-05-18 @ 12:39:12
URL: http://dordanes.blogg.se
Postat av: Oerfaren

Tack, va söt du är gumman :D Får tänka mig att du är där iaf (a)

2008-05-18 @ 12:44:24
Postat av: doris

ja gör det, men jag vet att det kommer gå jätte bra även om inte jag är där;)(a)

2008-05-18 @ 12:46:46
URL: http://dordanes.blogg.se
Postat av: Jemps

good luck bob, håller alla tummar jag har ;)

2008-05-18 @ 18:47:54
Postat av: My bäst

haha sweet, inte så pjåkig ;) haha

2008-05-19 @ 21:22:45
Postat av: lolevoveror m

om jag hade kunnat, så skulle jag kollat
på varje match du spelade.. tro mig! :)
håller tummarna för allt båbb, puss&kram.

2008-05-24 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0