Tröttig

Jag somnade typ i två timmar förut, sen när jag vaknade lagade jag mat och sen var jag tvungen att dra på träning, eftersom jag skulle träffa en vän innan. Det innebar att jag inte hann plugga någonting alls. Inte bra Bobo! Jag suger på att sätta igång med saker. Måste fan ta och skärpa mig. Som tur är så har jag håltimme i 3 hela timmar imorgon, så jag ska nog sätta mig i biblioteket under den tiden och förbereda min redovisning. Vill egentligen bara bli av med det då jag ändå inte har chans o höja mitt betyg i svenska.

Träningen var chill. Med tanke på att vi har match imorgon så tog vi det lugnt. Blev rätt mycket taktik. Det var eftersom vi har för vana att tappa hela vårt spel stora delar av matcherna. Får hoppas att det går bra imorgon, speciellt nu när så många ska komma och kolla.
Är rätt taggad, men blir deppig när jag har ont överallt hela tiden.

Får inte glömma o nämna söta gullungen Krebs. Han är ju riktigt rolig och gosig när han är på humör. Fortsätt så, så kan du kanske få stöta på en goskväll med bobo nångång, hahaha.

STUVSTA IP, IMORGON ONSDAG, 20.00, för er som är intresserade.

Imorgon ska vi bara titta på film, sen ha håltimme, sen ska jag redovisa, så det innebär en rätt lugn dag. Börjar halv 10 också så det är en aning skönt, synd bara att jag slutar 4. Ska fråga om jag får redovisa först och sen gå eftersom jag har match, borde nog gå bra.

Nu är jag så trött så jag håller på att somna på tangentbordet, lovar att skriva mycket mer imorgon. Nu måste jag försöka börja på vad jag ska snacka om, och sen sova.
Puss sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0